ben ik raar??????x

heeeeeeejjjj ik ben 13 en nog niet ongesteld..... mijn moeder werd het pas op dr 17e en mn tante op haar 12e (zus van mn ma) wass was het bij mijn moeder een foutje.... maar mijn probleem is dat ik ongesteld wil worden...., ben ik raar? ik vind zelf namelijk dat het raar is om het te willen worden, maar dit is gewoon waar ik mee zit.... is het alsnog ervelijk dat ik het ook op mn 17e word?????? want ik heb al anderhalf jaar ofzo witte afschijding.... ook bijna een jaar geleden ofzo had ik een paar vlekjes bruinachtig spul in mn pyjama broekje... alleen daarna alleen nog maar witte afschijding....... is dat normaal? ik heb ook al borsten en haar enzo en stemmingswisselingen (wat bij de puberteit hoort) en heeft het ook met je gewicht te maken? want ik weeg ongeveer 43 kilo en ben 1,63 m lang.. is dat goed of ben ik te licht ofzo? want wat ik ook eet ik kom niet aan..... ik ben egt bang dat ik raar en dom ben dat ik ongesteld wil worden.... heeft iemand tips of info ofzo??? alvast bedankt xxxxx

24 mrt 2015, annoniempje123


Reacties

plaats reactie
1

btw ik heb ook weleens heel erg onderbuikpijn enzo.... alleen word ik het de heletijd niet is dat raar????

24 mrt 2015, 14:03, annoniempje123
2

en veel van mijn vriendinnen zijn ook al ongesteld en ik nog niet.......

24 mrt 2015, 14:03, annoniempje123
3

Je bent inderdaad te licht voor je lengte. Het kan daar aan liggen.. Op deze site staat ook ene aankomlijst misschien kun je die gebruiken...;) het is helemaal niet raar hoor!!

X

24 mrt 2015, 15:03, menaa
4

Oke thanks xxx

24 mrt 2015, 16:03, annoniempje123
5

Ik heb een bmi test gedaan en bij de eene ben ik te licht en bij de andere ben ik normaal...

24 mrt 2015, 17:03, annoniempje123
6

je kunt beter wat aankomen! Veel jongens houden meer van wat extraaa asss enzoo ;)

24 mrt 2015, 20:03, Gwn_Girl
7

Oke ik ga het proberen! Ik eet sochtens 2 boterhammen en n kop thee met suiker en op school 2 en n koekje en drie pakjes en thuis vaak nog een koekje en limonade en af en toe doordeweeks een bakje chips of een brootje frikadel af en toe en thee avond eten n bord vool en savonds fruit en nog wat lekkers en thee 4 koppen ofzo en in het weekend cola en chips heel veel alleen veel kom ik ni aan....

24 mrt 2015, 20:03, annoniempje123
8

Wel bedankt xxx

24 mrt 2015, 20:03, annoniempje123
9

Mijn moeder weet niet dat ik hier over nadenk enzo en dat ik "het" wil worden... moet ik dit haar vertellen???ik denk dat dat heel ongemakkelijk gaat worden want het is tog raar dat ik daar zo over denk of niet???? Zoja HOE moet ik het vertellen?

24 mrt 2015, 21:03, annoniempje123
10

Ik ben ook 13, ongeveer even lang en even zwaar, ik had ook iets van 2 jaar witte afscheiding en ongeveer sinds vorig jaar januari onderbuikpijnen enzo en ik werd afgelopen december voor het eerst ongesteld, maar mijn moeder werd het pas op dr 15e. Tis meestal wel erfelijk bepaald maar tegenwoordig wordt t steeds vroeger. Ik wilde ook ongesteld worden, en iedereen zei nee das heel irritant en zo en nu ben ik t en zeg dat tegen jou: het is heel irritant, ik heb vaak last van mn buik enzo. Hoop dat je hier wat aan hebt! Xx

25 mrt 2015, 08:03, Boekenmeisje
11

Oke dank je wel xxx dus dan zou t bij wijze van spreke nu ook kunne kome aangezien ik dat al anderhalf jaar heb en ook zoiets buikpijn enzo? wel heel erg bedankt xxxxx

25 mrt 2015, 15:03, annoniempje123
12

heeeeyy!!! ik heb precies wat jij hebt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
echt precies. elke keer als ik naar de wc ga, trek ik met hoop kijn broek naar beneden en kijk of er bloed in ligt! wil het zo graagggg!! want dat ben ik echt volwassen!
x iris 13

17 aug 2015, 19:08, iris13
13

Heejjj ik ben inmiddels bijna 50 kilo 😂 dus aangekomen... Ik ben t nogsteeda niet maar ja nu denk ik ook ja je kan er wel op gaan wachte maar je versnelt t daar echt niet mwe ofzo.. Ja dat heb ik soms ook hoor wat jij zegt @iris13 maarja er is niks aan te doen en op n keer ben je t wel... T komt vanzelf wel

22 sep 2015, 20:09, Annoniempje123
14

En btw ben nu ook inmiddels 14
Iris je bent niet de enige mn beste vriendin heefr precies t zelfde als wij

22 sep 2015, 20:09, Annoniempje123
15

teken van volwassenheid, doodnormaal om het op die leeftijd te willen.
Maar ik ken ook meiden die het verschrikkelijk vinden wanneer ze het uiteindelijk hebben, dus wacht maar geduldig af jullie.
Btw, zelf ben ik een jongen en weet dus niet hoe het precies is.

23 sep 2015, 16:09, Hero/Villain

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.