Ben ik nu ONTMAAGD?!

Hoi ik heb echt een heel groot probleem ik was erg geil en toen ging ik met een rietje ik m'n kut maar er kwam toen bloed uit ben ik nu dus ontmaagd of misschien zelfs wel ZWANGER ik heb het rietje niet schoon gemaakt en het lag op de grond kan iemand alsjeblieft reageren ik ben echt heel erg bang!!!!! Geen gemene reacaties please help x Onzeker Meisje

10 feb 2018, Onzeker Meisje


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Onzeker Meisje, er zat toch geen sperma op? Als je zwanger bent, HAAL EEN MORNING AFTER PIL. Maar als je seks hebt ben je ontmaagd, nu niet.

10 feb 2018, 10:02, Eva🥥
2

Hoe oud ben je want als je nog niet weet hoe je zwanger moet worden zit je waarschijnlijk in groep 6/7. Je bent natuurlijk niet zwanger er is sperma nodig om zwanger te raken het zaadje van de man moet samensmelten met het eitje van een vrouw. Dus als er geen piemel aanwezig was ben je niet zwanger en ook niet ontmaagd. Ik twijfel wel of dit waar is want je bent waarschijnlijk heel jong. En je hebt hele goede spelling voor iemand van zo jong. Dus waarschijnlijk is dit fake maarja zo niet dat weet je het.

10 feb 2018, 11:02, Uda
3

groep 6 of 7 is wel erg jong. En ontmaagd is ook niet een groep 7 woord.

10 feb 2018, 11:02, De Gangester
4

Heel erg bedankt ik flipte helemaal. Nee ik zit in groep 8. Maar erg bedankt allemaal.

10 feb 2018, 11:02, Onzeker Meisje
5

Ik denk dat je nu ontmaagd bent Onzeker Meisje. Als ik jou was zou ik nog naar een oncoloog gaan voor de zekerheid.

14 feb 2018, 11:02, Zelfverzekerd meisje
6

Waarom een rietje? gebruik dan een pen ofzo..

14 feb 2018, 11:02, Hierhoera
7

Als je een rietje gebruikt kan iemand anders erin blazen

14 feb 2018, 11:02, TY
8

Je kan niet ontmaagd worden door een rietje dat bestaat gewoon niet. Om zwanger te worden heb je zaden nodig. Wees alsjeblieft voorzichtig met wat je in je privé ding stopt. Het kan bacteriën opkomen.

18 feb 2018, 20:02, @Ilyona
9

heel slim of heel fake

20 feb 2018, 19:02, bikinigek

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.