ben ik 'in love'?!

Hey allemaal! Ik ben een meisje van 17 en ik heb nog nooit een vriendje gehad (heb ook nog nooit gezoend).
Ik heb 2 weken geleden een jongen leren kennen via mijn beste vriendin en we hebben contact via snapchat. Hij heeft me verteld dat hij me leuk vind en hij doet echt SUPERlief. Ik merk dat ik altijd zit te wachten op berichten van hem en hij maakt me oprecht heel blij (soms voel ik zelfs een kriebel in mijn buik). Alleen weet ik niet hoe ik te weten kom als ik hem écht leuk vind omdat ik dat gevoel niet 'ken', het is nieuw voor mij. Door gebeurtenissen in het verleden vind ik het moeilijk om mensen helemaal te vertrouwen, dus hoe weet ik als ik hem kan vertrouwen of als ik hem überhaupt leuk vind op die manier??? Helpppp

29 okt 2019, justmexoxo


Reacties

plaats reactie
1

Lieve justmexoxo, dit is wel het eerste teken.

Maar dat voel je gewoon haha.

heb je minder trek?
Denk je alleen maar aan hem?

Dan kan je verliefd zijn, en ik denk dat jij er achter kan komen of hij te vertrouwen is!
Liefs Eva

2 nov 2019, 19:11, Eva🎁
2

Ik denk niet dat je helemaal verliefd kan zijn als je nog nooit iets intiems hebt gedaan met die jongen zoals zoenen. Ik vind verliefd ook een heel groot woord. Ik denk dat je een beetje in de eerste fase zit en dat je hem wel leuk leuk vind maar nog niet verliefd bent. Dat kan zeker wel nog komen!

3 nov 2019, 20:11, Heeyyyy

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.