Ben ik hetro of niet??

Hoi, mijn naam is Georgina en ik ben 14 jaar oud. Ik vraag me soms af of ik wel hetro ben en als ik dat niet ben wat dan wel.
Ik heb tot nu toe alleen maar gevoelens gehad voor jongens maar omdat het nu zo vaak over homoseksualiteit gaat begin ik een beetje te twijfelen. Ik let bijvoorbeeld in films best wel vaak op de vrouw in sex scenes en ik weet niet of dat komt doordat ik in de groei ben en zelf een vrouw word of omdat ik op vrouwen val. Ik heb soms ook dat ik naar een meisje kijk en dat ik denk o die is echt knap.
Ik heb tot nu toe alleen nog nooit echte liefdes gevoelens voor een meisje gehad en wel voor jongens.
Ben ik nou hetro of iets anders, please help!!!!!
(Ik heb trouwens nog nooit met iemand gezien of meer)

17 feb 2019, Gina


Reacties

plaats reactie
1

Naar mijn idee ben je gwn hetero want als meisje kun je ook een andere meisjes knap vinden maar dat betekent niet meteen dat je een andere geaardheid hebt dit heeft vast te maken dat je nog jong bent en je lichaam nog aan het ontwikkelen is dus heen zorgen meid x ineedhelp

18 feb 2019, 08:02, Ineedhelp
2

joh boeie, je bent veertien tuurlijk ga je dingen afvragen enzo. wacht gewoon totdat je het zeker weet. je klinkt best straight maar zulke dingen staan nooit vast, je kan misschien bij zijn met 95% aantrekking tot jongens en 5% meisjes, who cares

17 mei 2019, 16:05, pride flag plateaus
3

Misschien bi schierig? Maak je niet druk iedergeval

21 mei 2019, 11:05, Bikinigek

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.