Ben ik een slet als ik jurkjes draag?

Hey, ik weet dat de officiel definitie van een slet betekent dat je met mensen slaapt voor geld en dat doe ik dus niet. Maar tegenwoordig gebruiken we de term om iemand te beschuldigen als die gene te open kleding draagt. Ik ben Russisch en in mijn cultuur is het normaal om hakken, jurkjes en make-up te dragen, zelfs als je niet naar een feestje gaat of eventjes boodschappen gaat doen. Al als een klein meisje hield ik veel van zo’n dingen. Naar mate dat ik ouder word, merk ik op dat ik wel anders behandeld word, als voorbeeld kijken vrouwen me heel beoordelend of boos aan. Ik draag geen 2 kilo make-up of hoge hakken, maar ik doe wel meer moeite.Mijn vraag is: Is het zo vreemd om tegenwoordig jurkjes etc aan te hebben? Het voelt net als of we allemaal spijkerbroeken en sneakers moeten aandoen en als je dat niet aan hebt meteen sletterig overkomt

1 dec 2019, Bangtan


Reacties

plaats reactie
1

Ik ben 11, en wist niet zo goed wat een "slet" is, maar in ieder geval vind ik het niet raar om jurkjes te dragen. Het is anders als je zonder nu in zon te strak en klein jurkjes rond gaar lopen. Ik denkt dat je dan wel supersexy probeert te zijn en de aandacht opzoekt, maar nee, jurkjes dragen is volkomen normaal dat is gewoon Een kledingstuk! 😊 Hoop dat je hier iets aan hebt!

2 dec 2019, 20:12, Hermioney
2

nee je bent geen slet, ik ben nederlands en doe het ook. en mijn vriendinnen ook gewoon.

2 dec 2019, 22:12, laura
3

Je bent geen slet als je geld vraagt... Dat is een prostituee en dat is een beroep!

Verder mot je gewoon dragen wat je leuk vind. Jurkjes zijn geen probleem!

3 dec 2019, 11:12, Bikinigek
4

Ligt eraan hoe kort en strak die zijn

4 dec 2019, 21:12, L
5

Is gewoon badass als je dat draagt!

14 dec 2019, 01:12, Bikinigek

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.