ben ik de enige??

hiiiiiiiiii
ik ben 12 ( i know een beetje te jong ).
en ik ben best wel dik min bmi is goed maar mn buik is gwn dik...
en soms zou ik wel es willen dat ik anorexia had... idk why.
maar ben ik de enige of hebben anderen dit ook??

5 jul 2017, iemand...


Reacties

plaats reactie
1

hey wees niet zo onzeker oke ik ken iemand met een buije

5 jul 2017, 19:07, laura 🍕🍩🍪🐶🍟🎁
2

Anorexia wil je niet.

5 jul 2017, 21:07, ⚜️
3

Nou ,ik ben 12 en ik weeg 37kg en ben een 1,50m best wel klein maar ik vind me echt dik,ik wil echt afvallen,soms denk ik ook Da ik anorexia zou willen hebben .

5 jul 2017, 21:07, Naomi
4

Je bent zeker niet de enige hoorr

5 jul 2017, 22:07, Eva
5

M2

6 jul 2017, 15:07, Anoniempje1234
6

Hallo,
Als je bmi goed is, dan ben je zeker niet te dik!E! Wees niet te onzeker over jezelf. Het kan zijn dat je buik soms na het eten wat opgezwollen is, maar dat betekent niet dat je te dik bent. Waarschijnlijk zie jij het ook als enige, en valt het voor de rest niemand op. En je wilt echt geen anorexia. Geloof mij maar. Anorexia is heel wat anders dan alleen maar dun zijn. De meeste anorecten hebben ondergewicht, en dat is heel slecht voor je lijf. Je haar gaat uitvallen, je hebt het ALTIJD koud, je handen zijn blauw, je huid wordt dof, je tanden worden gelig, je kan botontkalking krijgen, enzovoort.... Uiteindelijk belandt je dan misschien in het ziekenhuis en in een kliniek, je doet de mensen om je heen pijn, omdat je ze voorliegt. "Jawel, ik heb echt een tussendoortje genomen!" (niet dus).
Ook is het heel erg lastig om er van af te komen, als je er al van afkomt. En 1 op de 10 anorexiapatiënten overlijdt, omdat diegene niet kon wonnen van de hardnekkige ziekte.

6 jul 2017, 18:07, Anoniempje 2.0
7

Dit is grappig ik heet ook Eva en zo heet mijn inlognaam ook Zo ben ik niet met maar leuk dat jij ook die naam hebt Naomi ik vind jou niet klein iedereen zegt dat ik lang ben ik ben 1.58 dus ben jij normaal

7 jul 2017, 19:07, Eva
8

Anoniempje 2.0 heel goed wat jij zegt nee krijg het niet. Mensen zijn boos en ze vinden je misschien zwak en dom. En je kan ook niet lachen in het kliniek. Daar heb je geen privé, internet, douche/bad, vrienden, veel spullen, wc, en je weet niet eens hoe erg het is en saai. Je mag daar niks zonder toestemming. En je zult iedereen missen maar ik leef gezond.

7 jul 2017, 19:07, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.