Ben ik bloederig ongesteld?

Hey, er bestaan toch ook voorproefjes? Als ik volgende maand een bloed ben ik wel ongesteld. Maar als dat niet zo is is het toch een voorproefje. 3 mensen zijden dat tegen me. Het was wel veel ook rood en bruin, maar als ik volgende maand niet doorlek ben ik nig niet ongesteld. Ik ben er wel laat mee. Maar toch ben ik nog niet ongesteld denk ik...

4 jun 2018, ❤️❤️❤️


Reacties

plaats reactie
1

In het eerste jaar kun je nog onregelmatig ongesteld worden, daarna zal het regelmatiger worden. Maak je voor niet teveel zorgen. Je bent nu voor het eerst ongesteld geworden (bij mij was het de eerste keer ook een gekke kleur). Je lichaam moet nog een beetje op gang komen :)

PS zorg dat je wel altijd iets bij je hebt voor het geval dat je opeens wel ongesteld wordt.

5 jun 2018, 19:06, Me
2

Hey Me, kan het ook een voorproefje zijn? Dat ik nig niet ingesteld ben? Want dat hebben veel meiden, en dat zeiden veel meiden. Als ik volgende maand hetzelfde krijg danpas ben ik toch ongesteld? Nu toch niet?

5 jun 2018, 21:06, Fuck it

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.