Ben ik bijna ongesteld?

Heeyy
Ik ben 11 jaar(bijna 12) en ik vraag me af of ik bijna ongesteld word. Hopelijk kunnen jullie helpen.

-Ik heb al 1 jaar en een half lang afscheiding
-Ik heb vaak buikpijn
-vroeger artikel ik bijna niks maar nu heb ik bijna altijd honger
-ik heb veel schaamhaar
-ik heb al okselhaar
-ik heb al 2 jaar borstgroei
Dit is het ongeveer

Alvast bedankt voor jullie hulp☺️

30 apr 2019, Girlpower


Reacties

plaats reactie
1

Dit kun je nooit zeggen eigenlijk, bijvoorbeeld die afscheiding heb ik echt 3 jaar gehad voordat ik ongesteld werd. en bij sommige is het ook dat als je borstgroei hebt voor je ongesteldheid, dat je borstgroei dan juist stopt als je ongesteld word, dus het kan daarom nog wel even duren. en dat okselhaal en schaamhaar dat had ik zelf ook vanaf ik 11/12 was en ben uiteindelijk op mn 13e ongesteld geworden. de buikpijn en de honger heeft ook gewoon met hormonen temaken net zoals alle andere dingen die je zei. maar hoe je het zegt lijkt er natuurlijk wel op dat je bijna ongesteldword want het zijn de kenmerken ervan maar het kan ook nog maanden, of jaren duren. tip: als je bruine afscheiding krijgt dan weet je dat je binnen een paar dagen ongesteld word.

30 apr 2019, 22:04, Anno
2

Ja hoor het kan zijn dat je bijna ongesteld kan worden ik ben zelf 11 dus bij mij duurde het niet zo lang ik had een halve jaar afscheiding maar je kan vind ik al lopen met maandverband/tampons wat jij fijner vind😘

5 jun 2019, 20:06, Lisaatje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.