Ben ik bi/gay?

Ik ben een meisje van 16, ik voel me niet emotioneel aangetrokken tot andere meiden maar wordt wel geil van vrouwen. Wat denken jullie dat dit betekend?

13 jul 2019, Heyhoi


Reacties

plaats reactie
1

niks je zit vol in de pubertijd dus normaal

14 jul 2019, 05:07, bikinigek
2

Ik heb dat ook, maar zit niet in de puberteit?

14 jul 2019, 10:07, I ❤️ Harry Potter
3

Ik vraag me dit ook af
Want ik word nooit verliefd op een meisje van dezefde leeftijd ongeveer en wil ook niet zoenen ofzo maar ik vind oudere dames wel geil als ze 10 jaar ouder zijn als een soort moeder, maar ik wil geen sex ofzo?? Ben ik lesbie???? Snap het echt niet

27 jul 2020, 13:07, Celina
4

Hey allemaal, dit heet bi-schierig. Dan ben je niet emotioneel aangetrokken tot hetzelfde geslacht, maar wel seksueel, dus dat je je er wel aangetrokken tot voelt, zonder echt verliefd te zijn. Ik hoop dat ik jullie nu heb kunnen helpen❤️!

27 jul 2020, 23:07, Kiki
5

Hi allemaal,
Nee, dit hoort gewoon bij de gevoelens die je krijgt in de puberteit. Je hoeft hier dus geen zorgen om te maken! Ga alsjeblieft ook niet in op deze gevoelens, ze kunnen namelijk je heel erg verdrietig maken uiteindelijk als je hiermee fouten maakt.

Ik hoop dat dit helpt!

28 jul 2020, 21:07, Pop

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.