Ben ik bi sexueel? Help pls

Hoi ik ben Amber en ik zit in 3 havo (ik ben 15)

Laatot hadden we het tijdens levensbeschouwing over of je hetero homo of bi sexueel bent. En iedereen deed mee aan een soort test. Ik deed die test ook. Daaruit bleek dat ik bi sexueel ben. Maar ik wist dat helemaal niet. Ik deed het nog een x en toen kwam dat er weer bi sexueel uit. Ik ben nog nooit op meisjes gevallen.

Wat moet ik doen ? Hoe weet ik of ik bi ben?

13 mei 2017, Amber


Reacties

plaats reactie
1

Dat voel je

13 mei 2017, 15:05, ModelXX
2

Een test is maar een test. Daaruit kan je niet te weten komen wat je sexuele voorkeur is. Je weet het als je verliefd word. Ik val zelf op meisjes dat weet ik zeker, maar als ik toch ook ooit verliefd word op een jongen is dat ook goed. Dus maak je geen zorgen xx

13 mei 2017, 18:05, Randommeisje
3

Een test kan niet zomaar zeggen of je hetero, bi of lesbisch bent. Dat voel je zelf en één test kan niet beslissen of je dat voelt. Jij wel.

17 mei 2017, 08:05, S
4

ik heb ook zo'n test gedaan amber maar de eerste keer kwam er bi uit en de tweede keer nie zo'n test kan dat echt nie bepalen... dat moet je zelf voelen

17 mei 2017, 22:05, Varkentje04
5

Wat voor vragen kreeg je en wat voor antwoorden heb je gegeven? Daar hangt veel van af.

Een voorbeeld over mezelf: ik voel me eigenlijk volledig hetero en toch kan ik genieten van sex met een meid (al meermaals gedaan). Ben ik dan bi? Dat is dus interpretatie.

20 jul 2017, 13:07, Sophie
6

Wat voor test was dat, gewoon via internet?

4 sep 2017, 21:09, Anoniepje
7

Een domme test op het internet bepaalt niet voor jou of jij bi hetero of lesbisch bent. Alleen jij bepaalt dat. Als jij je alleen aangetrokken voelt tot jongens ben je gewoon hetero (op dit moment). Zodra jij ook meiden leuk gaat vinden dan ben je bi (op dat moment) en vind je uiteindelijk alleen maar meiden leuk dan ben je gewoon lesbisch (op dat moment) en dat kan je continu veranderen, niks staat vast. Je hoeft je ook geen zorgen om zo'n test te maken. You do you

5 sep 2017, 22:09, Cheril

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.