ben ik bi? help mehhhh

heyyyyy ik ben een meisje van 14 en ik zit op havo 3

vandaag opschool zij mn vriendin dat ze bi is, ik zij dat ik er niet echt een beelt van had en dat het me niks uit maakte. op een of andere manier vind ik het wel heel leuk dat ze bi is. ik zei ook dat ik er zel fook wel had overna gedacht maar dat ik het niet zeker wist

ik heb heel veel van die tests gedaan alleen ik vertrouw die niet echt. ik voel me de laatste tijd niet aangetrokken door jongens, juist meer naar meisjes. soms kijk ik naar hun lichaam en denk ik 'damn thats a nice bondy'en dat soort dingen. ik voel me de laatste tijd wel HEEL erg op mn gemak bij mn vriendin, en ik vind haar ook f**king mooi... en om eerlijk te zijn, ik zou het niet erg vinden als ze me zou zoenen of zo. en nu dat ik weet dat ze bi is vind ik haar nog leuker. ze laat me ook zo goed voelen over mezelf, zij is de eerste die ooit tegen me zij dat ik mooi ben.

ik ben een keer eerder verlieft geweest op een jongen maar ik weet niet of dat nou echt 'verlieft' was. nu dat ik terug kijk op die tijd denk ik dat ik zelfs even veel verlieft ben op mn vriendin...alleen i kweet niet wat ik moet denken van mijn gevoelens, mischien is ht gwn de pubertijd ofzo?

plz helpppp

20 nov 2018, vaantje banaantje


Reacties

plaats reactie
1

Hey!
Het is heel normaal om te twijfelen over je sexualiteit :)
Je kan aan je vriendin vragen hoe zij er achter kwam dat ze ook op meisjes valt.
Denk goed na, hoe voel je je als je verliefd bent? Vind je meisjes alleen mooi, of ben je echt tot ze aangetrokken? Natuurlijk is het niet erg als je nu nog niet precies weet of je nou bi bent of niet, veel mensen komen er pas op volwassen leeftijd achter! Vraag een beetje rond, praat erover met je ouders of leraar. Het is echt normaal en ik wens je veel succes!

20 nov 2018, 20:11, Roodue
2

Kijk of zij je ook leuk vind, zo ja neem gewoon met haar. Als je haar toch leuk vind? Of het nu een jongen of meisje is, zolang jij gelukkig word van een persoon is het toch goed.

10 feb 2019, 00:02, Lol
3

got the samee girll ook met vriendin die lesbisch is

25 feb 2019, 19:02, Lies2003
4

fuck jezelf in een hokje zetten en ga gewoon mee met whatever the fuck je gevoelens je zeggen. als je een dude wilt daten ga ervoor, als je een chim wil daten ga ervoor. er zijn veel kutdingen waarover je zorgen kan maken en liefde is er zeker eentje van, maar laat die zorgen in ieder geval niet over de genitalien van de ander gaan, daar is leven te kort voor

17 mei 2019, 16:05, pride flag plateaus
5

Het is wel duidelijk, maar dat maakt het niet makkelijker dat je bi bent. Het is heel normaal! Maar misschien vind je het lastig, ook om het tegen je vriendin te zeggen. Praat er met haar over, je kunt haar ook vragen stellen zij is immers ook bi. Als je echt van haar houd kun je daar toch niks aandoen? Veel succes! (Denk eraan: het is echt heel normaal!) xxxxx me

3 jun 2019, 18:06, I ❤️ Harry Potter
6

Ik weet dat mij altijd verteld is dat je ALLE tijd hebt om na te denken! Niet denken ik moet het snel weten of snel zeggen tegen mijn ouders etc. Je hebt alle alle tijd al is het jaren lang. Als je je goed voelt en het zeker weet en wilt toegeven, kun je het voor je zelf vaststellen en ook andere!😘

9 jul 2019, 14:07, Mimianoxo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.