Ben ik albino

Mensen zeggen dat ik een albino ben en dat vind ik noet leuk want dat ben ik niet men vader is blank en blond men men moeder licht bruin en zwart haar dus ben ik niet blank en ook niet echt lichtbruin en men haarkleur is donker bruin blond dat is toch normaal en een albino kan niet tegen zon ik lig altyd in de zon en ik wordt dan gewoon bruiner ookal doe ik geen zonnecreme aan ik verbrand niet en il heb goede ogen (hele goede ogen) met al deze bewijzen geloven ze me nog steeds niet maar er zijn ook veel mensen die zeggen dat ik een mooi kind ben enzo en dat ik hele mooie ogen heb(blauw) en ja die complimenten krijg al sinds men kleinste ik word daar wel blij van maar ik erger me aan al die andere opmerkingen help mee plsss

15 jun 2017, Beu


Reacties

plaats reactie
1

Ehm je bent niet albino als je een gewone huidskleur hebt en blond haar meestal hebben albino's wat witter haar en een hele lichte huidskleur. Ik denk dat mensen gewoon grapjes met je uithalen

16 jun 2017, 16:06, Whut
2

Ik vat je niet helemaal. Heb je nou géén pigmentatie of wel?

18 jun 2017, 00:06, Mai
3

Mai kheb wel pigmentatie ik ben een beetje bruiner dan belgen omda men moeder lichtbruin is

19 jun 2017, 23:06, Beu

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.