Beha nodig,durf niet te zeggen

Hooi,
Ik ben wen meisje van 10 jaar (okt 11) en ik heb (vind ik zwlf) een BH nodig. Durf het echt niet tegen mijn ouders te zeggen... Ik heb ook al schaamhaar en okselhaar. Ik heb de grootste borsten van de klas dusss. Ik durf ook niet te vragen om van die topjes. Ik heb trouwens net die test gedaan voor welke maat. Nou het antwoord was A65/B65 OMG!😳 Ik schaam mij er ook voor want een meisje uit mijn klas zegt heel vaak keihard : 'Ja jij hebt wel wcht de grootste borsten' en alle jongens horen het dan ook. Ik schaam me echt kapot! Maar weten jullie nog tips om het te zeggen ?

X

11 jul 2016, Girlxxx


Reacties

plaats reactie
1

1.Ga gewoon exspeels bij de bh afdeling in een winkel staan.

2. Ik weet dat dit zeer doet maar dit heb ik gedaan als je loopt zorg dan dat je vorsten heel erg wiebelen (alleen als je moeder naast je of langs je loopt) en als ze dan naastuur je loopt dan roep/zeg je auw en grijp je naar je borsten, daarna buit je voorover en pak je ze vast. (Doe dit thuis)

3. Zorg dat je moeder de douche inkomt als jij in je nakie staat, en dan als je geluk hebt zegt je moeder oh meid wel moeten gauw een bh voor je halen.

4. Je zegt gewoon tegen je moeder mam ik moet een bh want ik heb er last van en ze plagen me er mee op school.

5. Je gaat met je beste vriendin de stad in en vraagt zullen wel even naar de hema/hunkemuller/livera/zeeman.

6. Je laat je moeder een foto zien van een bh in bijvoorbeeld een folder.

Groetjes en succes😘

20 aug 2016, 15:08, Girl
2

Thnx❤️

20 aug 2016, 22:08, Girlxx
3

Uhm je kan toch gwn zelf een bh kopen?of met een vriendin?? En als je 65a/b heb dan heb je niet echt een bh nodig hoor je kunt dat niet echt *borsten* noemen...

21 aug 2016, 23:08, Ja dat dus..?
4

Ja dat dus, ben je nou helemaal?

A en B zijn de cupmaten, 65 de hele omtrek ter hoogte van je borsten, als je heel mager bent, zoals een meisje van 10 wil dat nog niet zeggen dat je geen borsten hebt...

23 aug 2016, 15:08, Sophie
5

Heey je durft het tegen ons te zeggen dat je een bh nodig hebt maar waarom niet tegen je moeder je moeder is een vertrouwenspersoon dus waarom zeg hè het niet

13 nov 2017, 21:11, Lonnie

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.