Before and after picture

Heey, ik ga trainen heb dus een before foto gemaakt maar ben bang dat iemand die foto ziet is natuurlijk niet naakt hoor maar ondergoed ik heb het al bij verborgen gezet in mijn galerij maar als ik een foto op insta wil plaatsen staat hij er wel gewoon als eerste. De jongens voor mij in de klas pakkeb vaak mijn tel af.
Ben trouwens 14 en 50 kilo heb normaal gewicht hoor en ben niet dik maar ook niet graat mager.
Heeft iemand nog goede oefening of een dieet? Die ik kan volgen of schema
(meer een training om mijn buinspieren en armen te trainen)

24 nov 2017, BewegingIsLeuk


Reacties

plaats reactie
1

De krunch.
Sit ups.

Ik raad je de freeletics apps aan! Daarvoor moet je wel een accaunt aan maken maar dan heb je ook wat. Freeletic bodyweight zou ik dan doen ik jou geval.

Vraagje: waarom wil je meer gaan sporten?

24 nov 2017, 22:11, Lala
2

Hey, Lala ik wil meer gaan sporten omdat ik altijd actief bezig was en doe nu alleen nog maar sportklas. Ik heb in de 1 of 2e een sixpack getraind maar heb ik verwaarloosd dua ik wil graag actief zijn.

25 nov 2017, 11:11, BewegingIsLeuk
3

Als je snap hebt dan kan je het bij 'alleen voor mij' plaatsen en dan wordt die foto privé opgeslagen op snap

26 nov 2017, 09:11, ♡KoRn♡coal chamber♡soad♡
4

Heel erg bedankt ^ (type je naam ni is te lang)
Nog nooit gezien dua echt een super thanksss xxxxx

27 nov 2017, 19:11, BewegingIsLeuk
5

als je er tijd en geld voor hebt kan je gaan zwemmen, is een goede manier om je all-round conditie in stand te houden

30 nov 2017, 17:11, nes
6

Ik heb heel lang op zwemmen gezeten maar ik woon niet dicht bij dsn zwembad dus weet niet of dat wat wordt.

30 nov 2017, 19:11, BewegingIsLeuk

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.