Been heel hoog optillen

Ik wil heel graag mijn been zegmaar heel hoog op kunnen tillen snap je net als je ballerina's wel eens ziet doen dat wil ik kunnen weet iemand misschien hoe?

21 sep 2017, Oké


Reacties

plaats reactie
1

Trainen, trainen en nog eens trainen!
Mijn zusje zit op turnen en zij kan dat dus.... Ik bak dr niks van 🤣
Maar goed, ik heb aan haar gevraagd hoe zij dat kan. Nou zij zit in de selectie en ze zit al sinds dr 4e op turnen... Dus tjaa...🤐 Maar als je vanaf nu iedere dag gaat trainen zul je vast steeds wat hoger komen!💖

23 sep 2017, 18:09, Appelflap
2

Bedankt voor de tip!😊
Have a nice day!

23 sep 2017, 22:09, Oké
3

Lief van je.

24 sep 2017, 09:09, Eva🌈
4

Trainen is inderdaad de enige manier, ik zit zelf op acrobatiek en daar rek je het ook. Het beste is om zittend te beginnen en dan met je neus naar je knie gaan met een rechte rug. Ga dan langzaam met je andere been naar achteren, tot een spagaat zeg maar. Dit hoef je niet in een keer te kunnen, ga zover je kan, 8 seconden vasthouden en weer terug, en dan opnieuw. Zodra dit gewoon lukt kan je het staand proberen, ga op 1 been staan en pak je andere been aan de binnenkant van je voet vast, en vouw dan je been uit. Nogmaals, je hoeft dit niet zomaar na een paar keer te kunnen. En ga niet verder dan dat je zelf kan want anders verrek je dingen en krijg je blessures.

24 sep 2017, 22:09, Xxx
5

Precies dat duss haha...
Tja zij kan het beter uitleggen🤣💖
XXX

25 sep 2017, 16:09, Appelflap

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.