Bedankt voor de tips over roken

hoi lieve site-genootjes. Ik ben nog steeds niet klaar natuurlijk en ik hoop dat ik nog wel hulp krijg. Want van mijn ouders mag ik dat nit. Ik praat ook wel hees enzo maar ja het is mijn schuld. Maar ook niet net als anorexia ik wou cool zijn en toen kreeg ik angst om te eten. Dat niet even uitleggen maar dan goed. Ik was zoals ik nu nog mijn vrienden heb aan het kletsen hun zijn een beetje stoer zeg maar. Ik ben een meisje dat van roze houd en cupcakes. Maar toen ik 6 jaar geleden vriend werd met hun ging het mis ik werd geen tutje meer. Ik mijn blondbruine haar die ik nu ook heb veranderde ik in soms in paars en blauw of roze. Nu niet meer want ik wil weer mezelf zijn. Soms was ik onzeker dat ik te dun ben en ben ik stiekem ook maar nee een echte stoere coole meid is niet onzeker. En ik heb ortorexia en als zij mijn een sigaret aanbieden durf ik niet echt. Maar ik wil wel cool zijn toen ik 12 was dacht ik wou ik roken en toen ik 13 was deed ik het. Het was best vies. Maar toen zag ik ze over 2 jaar later en ik deed het weer ik wou erbij horen. Ik heb ook vaak ruzie met mijn ouders en hun vinden dat dus grappig. Mijn roze kamer en spullen gingen weg en ik moest skaten geen milshake maar bier. Dat deed ik niet en wil ik niet. Ik had gewoon een nepbierblikje. Ik ben wel hopeloos en hun houden van vechten en stoer doen. Dus durf ik het niet uit te maken. ik ben wel onzeker en boos op mezelf. Ik loog gewoon en nu nog over gezond eten maar onzeker is ook niet cool ofzo omdat ze niet eens weten wat anorexia is. Iedereen hier denkt gelijk yes ik heb anorexia ofzo. Maar hun haten anorexia ook. En onzekere mensen ik ben geen gotic meer ik wil het niet meer. Maar hoe moet ik me uit de nesten gooien. -S- Xx

22 jul 2017, .


Reacties

plaats reactie
1

Zeg het eerlijk tegen je vrienden dat je nou zo bent ze moeten blij zijn met jou en anders zoek je nieuwe vrienden die je wel leuk vinden.

22 jul 2017, 20:07, juliatje.
2

Maardan gaan ze mijn slaan en uitschelden en mijn inspuiten. Ik ben hopeloos

22 jul 2017, 20:07, .
3

Probeer dan gewoon terug te slaan en leer wat verdediging trucjes. Karate of tai chi is heel handig en voel je niet schuldig dit zijn geen vrienden ,ze horen je te accepteren en scheld gewoon terug kijk recht in hun ogen sta sterk en wat is inspuiten ?

23 jul 2017, 09:07, juliatje.
4

Heyy, ik heb gisteren mijn sigaretten in de prullenbak gedaan. Lekker voor ze. Heerlijk ik ben echt trots op mezelf. ik mis ze wel maar nu eet ik lekkere koekjes. ik haat het gevoel wel. maar ik heb mijn geld aan mijn ouders gegeven zodat ik niks kon kopen. een week geleden heb ik mijn ena llaatste gerookt. eergisteren ben ik echt gestopt. Mijn vrienden die vinden me wel een watje. ik ga weer sorry tegen de normale zeggen. Ik zoek ook lieve leuke brave tuttige. Nou tuttig vergeleken met hun. Wij dragen ook zwart maar ook roze gewoon kleurijk met wat zwart. ik eet dan wel meer. Maar ik kom niet echt aan van 10 koekjes per dag. En dat is normaal. Maar ik heb niks wat met drugs te maken heeft. Mij stress is nog wel aanwezig maar dat is wel weg hoop ik. Gelukkig heb ik nooit sigaren gedaan gadver zo vies. Dat ik niet durf te ademen. Ik ben nog wel bang voor ongezond eten en toch doe ik het. Ik ben gewoon trots door harde taal leer ik mijn slechte gewoontes. En mijn vrienden zijn nog wel boos maar ze heten me in ieder geval niet. Iedereen iedereen iedereen wil ik bedanken. zo lief. ik rook niet meer. mijn vrienden red ik nog wel. en mijn orthorexia gaat lngzaam weg. ZONDER HULP OMG JE HEBT NIET ALTIJD HULP NODIG. volgend jaar ben ik 18 en dan heb ik geen orthorexia. Het was mijn keuze om het na mijn examen te doen. Ik wou uniek zijn. Nou stomme manier je hebt echte schoonheid door geen eetstoornis geen anorexia. het is niet cool. Ik ben trots op jou en mezelf iederreen is het waard geloof in jezelf. Ik stop Xx
Veel liefs van Shanna van 17jaar *** aha

Dit bericht is aangepast door de moderator

6 aug 2017, 17:08, .
5

Bedankt goed dat het zo is gelopen en good luck met alles.

7 aug 2017, 10:08, juliatje.
6

haah thanks zo cute en lief ben jij

7 aug 2017, 11:08, .
7

bedankt jij ook !

7 aug 2017, 12:08, juliatje.
8

ik ben in 2000 geboren toen vond ik het een grappig spul. Maar vies is het wel Xx Shanna

7 aug 2017, 13:08, .
9

Dat moet me denken aan die nep chocoladesigaretten die vond ik altijd lekker en ik kan het snappen wel goor sigaretten.

7 aug 2017, 18:08, juliatje.
10

Echt?! Dat heb ik ook een beetje, ik hou niet van die echte gore sigaretten. Ik haat roken. Maar in de wachtrij bijvoorbeeld roken mensen ook. En ik heb niet veel geduld. En dan worden wij nog besproeid ook. Ik ga niet meer in die wachtrijen staan waar mensen roken. Het is ook niet heel goed om het mee te doen. Die chocolade doe ik ook.

7 aug 2017, 19:08, Eva
11

Hey ik doe even en before and after.
-13 jaar: verlegen en tuttig. Maar een keer roken.
Toen was ik weer de oude maar vroolijker.
15-17 jaar. Ik had donkere lipstick, zwarte en blonde plukken, stoere kleding, ik keek andere programma's en muziek. Maar door iedereen die me hielp ben ik zoals ik was. Weer met roze, cupcake's, model, en me huisdieren, beauty. En ik luister weer mijn lievelingsmuziek. Vevo. Ik wil jullie bedanken. En Julia jij steunde me zo erg je bent echt een hele lieve, sterke meid. X Shannna

25 aug 2017, 20:08, .
12

Bedankt Shannna ik wens je veel succes je mag trost zijn op jezelf omdat jezelf durft te zijn.

26 aug 2017, 08:08, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.