Bedankt Timo :-)

Hoi,
Timo is er al best lang op het forum, en hij heeft al veel mensen geholpen. Waaronder mij ;-)

Bedankt voor je gezonde tips, en veel respect voor al jou hulp.

<3

2 sep 2018, onderzoek


Reacties

plaats reactie
1

Timo heeft mij ook geholpen <333 Maar hoe oud ben je eigenlijk timo. Je klinkt best oud 20 ofzo.

3 sep 2018, 08:09, Bedankt
2

Kennelijk vindt iemand het leuk om mijn naam te misbruiken. Ik mag aannemen dat het jullie duidelijk is dat ik bovenstaand bericht niet geschreven heb.

Dank voor alle mooie woorden. Ik word er zelfs een beetje verlegen van. Nogmaals, hartelijk dank!

Wat betreft mijn leeftijd: ik ben zelfs al in de 20. Ben als jongere flink gepest met overgewicht en heb zodoende zelf maar al te goed ervaren wat dit met je doet, helaas. Inmiddels met vallen en opstaan alle extra centimeters er wel afgekregen. Mijn persoonlijke ervaringen gecombineerd met de kennis die ik nu aan het opdoen ben in de studie die ik volg (orthomoleculaire voedingsleer), deel ik graag met jullie. Juist ook om te zorgen dat jullie niet zo'n rotpubertijd hoeven te hebben, als ik heb gehad.

Nogmaals dank voor de waardering!

3 sep 2018, 15:09, Timo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.