Bedankt Juliatje en Timo!!

Hee Juliatje en Timo,
Jullie zijn altijd zo actief hier en reageren bijna op elk topic. Maar ik wil jullie even bedanken! Jullie hebben mij zoveel goede tips gegeven! Ik ben door jullie 2 kg afgevallen (mijn doel lag op 5 kg), maar tot mijn verbazing ben ik doormiddel van gezond eten en jullie tips nog even 4 cm gegroeid de afgelopen maanden, daardoor ligt mijn bmi weer waar ik het wil hebben. Ik wil jullie echt even bedanken! Want jullie hebben mij en ik weet zeker ook nog tientallen andere kinderen geholpen. Jullie staan niet achter diëten maar achter gezond eten en dat heeft mij zoveel geholpen *. Dus nog een keer BEDANKT!

xxx dankbaar meisje
* Dit bericht is aangepast door de moderator

28 jun 2020, dankbaar meisje


Reacties

plaats reactie
1

Kijk wat leuk om te horen. Dank je wel voor de complimenten! Maar je bent niet dankzij ons afgevallen en gegroeid hoor, dit heb je volledig zelf gedaan. Door jouw discipline en wilskracht heb jij je leefstijl gezonder gemaakt - iets dat vele anderen niet lukt - met het mooie welverdiende resultaat tot gevolg. Jij bent geheel op eigen kracht een betere versie van jezelf geworden! Jij hebt laten zien ook een winnaar te kunnen zijn! Fijn om te horen dat mijn tips hierin een beetje konden helpen 😉.

28 jun 2020, 17:06, Timo
2

Heel erg bedankt, dankbaar meisje. Je bent zelf ook een topper! Ik vind het mooi dat het zo goed gaat, je mag trots op jezelf zijn.

29 jun 2020, 08:06, Juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.