Beauty recepten

Hee lieve meiden en jongens, ik heb best veel puisten, maar de laatste tijd minder. Voor de puisten schaam ik me niet. Maar ik wil een zachte huis hebben. En ik kan niet steeds na de winkel, die dure maskertjes kopen, ik ben er ook zo zuinig mee. Hebben jullie tips om zelf maskers te maken of bruisballen? Zelf koop ik wel van dat suiker of zout voor dode huidcellen. Maar voor maskers wil ik het zelf maken.
Liefs Eva💋😊

26 dec 2017, Eva🎀


Reacties

plaats reactie
1

Op internet staan er best veel maskers voor je huid, zoals een koffie masker. Ik heb het een keer gebruikt en het werkte wel een beetje, maar ik weet niet of het werkt bij puisten.
Misschien even wat googlen?

26 dec 2017, 12:12, Yoghurt
2

Yoghurt met wc papier op je gezicht doen en dat een halfuur d8 ik er op laten zitten

26 dec 2017, 12:12, Queen👑
3

Bedankt Queen👑, trouwens Yoghurt, ik vind het leuker als we elkaar tips kunnen geven haha 😃. En ik kan jullie mening en ervaring horen, en altijd reageren.

26 dec 2017, 15:12, Eva🎁
4

idk ik wachtte gewoon totdat ik klaar was met groeien (ik ben 1.65 dus heel lang duurde dat niet) maar mijn zus eet yoghurt en gebruikt het als masker en haar huid is superglad (ze is echt een beautyguru)
ook, voor puistjes antibioticacreme, is helemaal niet zo duur. smeer het niet helemaal dik in, dan verstopt het en maak je het erger een heel dun laagje is genoeg

27 dec 2017, 09:12, ya boi
5

Hier zijn een paar maskers en scrubs die ik me van een filmpje herinner:
- olijfolie en honing mixen voor een wenkbrauw masker
- suiker en vaseline met een beetje kaneel voor lip scrub
- banaan en honing voor droge huid masker
- aardbei en yoghurt voor vette huid masker
- advocado voor roodheid masker
- zout, yoghurt en tandpasta masker voor puisten ( alleen op plekken waar je puisten hebt gebruiken! )

Gebruik zeker geen ei en citroen in je maskers! Citroen kan voor irritatie zorgen als het in wondjes van opengekrabde puistjes komt en ei had met iets te maken wat ik me niet meer herinner.

Ik hoop dat je hier wat aan had, jij geeft iedereen altijd zulke goede tips❤️

27 dec 2017, 18:12, Qtypie💓
6

Lieve Qtypie💓, dat is heel lief. Bedankt voor je tips. Jij hebt hier ook goede tips. 😘💕💕

29 dec 2017, 09:12, Eva🎁
7

Ik weet nog een recept en dat ontsmet de huid maar prikt wel
Zout en water goed mixen zo zout mogelijk. Wc papier er in dippen en dan op je gezicht leggen, dit ontsmet, en maakt roodheid minder erg. Je kan ook alleen tandpasta op je wondjes /pukkels smeren helpt ook (maar niet bij iedereen) en niet te dicht bij je ogen dan moet je huilen.

29 dec 2017, 21:12, Queen👑

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.