Bang voor toekomst en tijd gaat te snel

Heyy hoii

Ik ben zo bang om mensen te verliezen in mn leven en ja ik weet niet echt waarom ik dit hier typ maar ja. Ik vind het gewoon zo kut dat de tijd zo snel gaat. Ik ben fk 16 bijna 17 maar ik wil echt niet ouder worden. Iedereen is bezig met vriendjes enz maar ik wil het er gwn niet over hebben want ik word gewoon bang van het gevoel dat ik ouder word.
En ja ik dacht misschien zijn meer mensen bang voor de toekomst dus ik dacht misschien willen mensen erover praten.

Doeii
Stuur vooral jou levensverhaal hieronder hahah ben wel benieuwd.

30 jan 2021, Bella


Reacties

plaats reactie
1

Hoe eng het ook is je gaat er niks tegen kunnen doen, alles zou overgaan dus wacht niet met ergens van genieten. Je leeft maar 1 keer dus zorg ervoor dat je het die ene keer ook doet zoals jij dat wilt. En ja je wordt ouder maar bang zijn gaat daar niks aan veranderen. Doe gewoon dingen die je leuk vind nu het nog. Leef vandaag en maak je niet druk om morgen.

30 jan 2021, 16:01, K
2

hey, ik begrijp je en weet dat het moeilijk is maar er zijn ook veel positieve kanten aan ouder worden: Je mag meer dingen alleen doen, atracties waar je als kind van dromde kan je nu in, mensen gaan je bij belangerijkere zaken betrekken want je bent wijzer... enz...

6 feb 2021, 21:02, Hermoine Lestrange

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.