bang voor fouten

heej , ik ben een meisje van 13 jaar en ben bang om me mening te geven en ben bang om fouten te maken niemand weet dit mijn leraren zien wel vaak dat ik twijfel maar ze zeggen dan niet bang zijn maar ik ben juist heel bang ik twijfel echt vaak of ik dingen wel goed doe of ik goed ben zoals ik ben ... als iemand boos doet terwijl die niet boos is denk ik meteen dat die gene boos op mij is ook met proefwerken ik ben heel onzeker of ik het goed heb gemaakt uit eindelijk heb ik dan 9,5 of hoger

over 2 weken heb ik een badminton toernooi en ik moet met 2 hele goede spelers spelen zelf ben ik minder goed dan hun maar ik ben niet slecht ( dat zegt echt iedereen ) mensen willen mij zlefs in hun vereniging . en ik durf niet met hun te spelen omdat ik bang ben dat ik een fout maak dat ze boos worden

help hoe kom ik van deze onzekerheid af :(

6 dec 2015, beauty1


Reacties

plaats reactie
1

Lieve beauty1 Denk niet dat je alles fout doet dat is niet altijd zo en dan krijg je meer fouten ik ben ook heel kieskeurig maar haal toch een negen of tien liefs Eva

26 jan 2017, 19:01, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.