Bang voor bijbaantje

Hey allemaal!
Ik ben 16 jaar en wil graag geld verdienen door een bijbaantje te nemen in een winkel. Alleen ben ik heel verlegen en stress ik helemaal als er mensen op je letten bijvoorbeeld tijdens het werken achter de kassa en ben ik bang dat ik het fout doe. Hierdoor durf ik eigenlijk niet te gaan werken en stel het ook telkens uit om ergens te gaan solliciteren. Dus heeft iemand tips hiervoor? x

8 jun 2020, Helluup


Reacties

plaats reactie
1

Ik ben nog maar 13 en ik werk nu ongeveer 5/6 dagen per week. Wrs heb je dit alleen in het begin en went het wel. Je kunt miss ook ergens gaan werken waar bv een vriendin van je werkt dan is het ook nog een beetje gezellig en minder gespannen.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt☺️

8 jun 2020, 21:06, F
2

Zelf denken mensen vaak dat iedereen op hun let maar vaak zijn mensen gewoon hele tijd met hun zelf bezig. Maar je leert er zelf mee omgaan. Zelf ben ik ook verlegen en niet sociaal maar ik kan prima werken, je leert tijdens je werk genoeg vaardigheden. En soms is het gewoon een kwestie van het juiste baantje zoeken.

9 jun 2020, 08:06, Juliatje.
3

Dankjewel!!

9 jun 2020, 13:06, Helluup

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.