Bang om te vroeg te zoenen.

Hey ik ben 14 en en in Augusts ben ik jarig. Maar ik en mijn ex (wat nu me beste vriendin is) zijn te bang om te vroeg te zoenen. Ik ben 14 en zij is een paar maanden jonger. Een goede vriendin van mijn heeft ook op haar 14e gezoend en een andere op haar 12e of 13e. Dat is heel normaal natuurlijk. Maar ik ben bang dat ik er vroeg bij ben. Ik ben al ongesteld op mijn 8e (als ik 11 was zou dat wel leuk zijn maar 8 jaar vind ik wel vroeg). En eerst was gemiddeld 12 toen 13 en toen 14, en in 2017 15. En ik denk dat het best snel kan komen mijn eerste kus. Oke dit zijn mijn vragen aan jullie:
1. Wanneer deed jij het?
2. Is ontgroening nou met de tong en als je zonder tong deed ben je dan ontgroend?
3. Deed jij het uit liefde?
Ongesteldheid mijn lengte en gewicht kan ik natuurlijk niet bepalen, dat doet mijn lichaam. Maar dat zoenen kan wel eigenlijk. Vinden jullie 12, 13 en 14 vroeg? Liefs van mijn.

28 jul 2018, Evatje_032 jaar 🌸


Reacties

plaats reactie
1

Ik was 15 toen ik voor t eerst een vriendje kreeg en toen heb ik ook voor het eerst gezoend met hem.
Maar je moet vooral doen waar je je goed bij voelt en ik zou de eerste keer zoenen wel met iemand doen die je echt leuk vind

29 jul 2018, 00:07, Lau
2

Je moet je er echt niet te druk om maken. Ik ben ontgroend door een collega van me en diezelfde avond ook ontmaagd. Je moet het gwn doen wanneer je wilt en met je vriendje kan t nu zeker al!

24 okt 2018, 19:10, Xx23

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.