Bang om dood te gaan wat als ik niet geboren was

Ik ben bang om dood te gaan. En ik ben bang over hoe het zal zijn als ik dood ben of als ik nou niet geboren was wat was er dan gebeurd alsof je dan niet bestaat ik kan het gevoel niet beschrijven maar alsof je tegen een nachtelijke hemellucht kijkt de hele tijd met witte lichtpuntjes

Ik kan mij gewoon niet voorstellen hoe het zou zijn

En ik weet niet of ik begraven of gecremeerd wil worden. Ik weet dat ik er niet over moet nadenken maar ik lig wel zeven keer per maand te huilen dat ik er straks niet meer ben

Dat als ik begraven word ik alsmaar tegen een zwarte muur kijk en moet wachten tot ik uit de kist gehaald word en dan wat kan zien

En als ik gecremeerd word ik niks meer kan een hoopje as wat ergens rondvliegt

Sorry voor dit lange en misschien beetje raar bericht

14 okt 2020, Iamsoscared


Reacties

plaats reactie
1

Dit geldt voor iedereen hè? Voor ons allemaal is het leven eindig. Allemaal zijn we er op een dag niet meer. De dood hoort bij het leven.

19 okt 2020, 02:10, Kim96
2

Je mond zou echt open vallen: met het grote aantal mensen die hier ook zo over denkt maar de oplossing is: leef het leven en geniet ervan en op je 18e kan je een testament maken en als je 16 jaar bent dan kan je bij wilsonbekwaamheid ook een testament maken. Maar praat over je doodangst (nergens hoef je voor te schamen. )

19 okt 2020, 20:10, juliatje.
3

heb ik ook, ik ben ook vak bang dat ik een ziekte krijg

21 jan 2021, 21:01, Hermoine Lestrange
4

Mensen zien de dood als iets slecht, maar eigenlijk is het een diepe slaap. De dood hoort er bij.
Er zijn verhalen van bijna doods ervaringen op YouTube, die mensen vertelde hoe het voelde om dood te zijn
Ik zou van het leven genieten , of niet, wat jij wilt:) maar weet dat op een dag het klaar is, leef je levn vol uit en geniet

1 feb 2021, 01:02, Vogelvrij

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.