Bang en ineens pijn tijdens intimiteit

Ik heb nu al een tijdje een vriend. Beide zijn we gelovig alleen ik ben flink strenger opgevoed dan hij. Ik heb nooit seksuele voorlichting gehad en alles wat ik hierover weet heb ik zelf op moeten zoeken. Zelfs samen slapen is vooral voor mijn vader al een no-go.
De laatste tijd kan ik me steeds meer losweken maar het stukje geen sex voor het huwelijk vonden we beide wel mooi.
Nou gingen we stapje voor stapje wel steeds iets verder. Zoenen werd strelen naar wel met ondergoed aan, toen strelen zonder ondergoed en heel af en toe "per ongeluk" de wat gevoeligere plekken aanraken maar nooit ergens in. Het was fijn, het voelde goed en er was niets aan de hand
Maar vanavond is het per ongeluk toch gebeurd. Eerst een vinger en toen meer. Omdat we daarvoor heel lang aan elkaar hadden gezeten omdat het echt niet de bedoeling was helemaal sex te hebben, ging het in eerste instantie redelijk makkelijk.
Alleen een halve minuut na het moment dat hij in me ging deed het zo'n pijn, zag ik alleen maar iets van vroeger voor me en verkrampte alles.
Ik merkte dat ik het eng vond om door te gaan. We zijn toen ook gelijk gestopt.

Nu ben ik bang dat het komt omdat ik nu al sex heb gehad terwijl het niet de bedoeling was. Zou het daar mee te maken kunnen hebben en kan ik de volgende keer beter niet zo ver gaan?
Is het makkelijk om klaar te komen als je gevingerd wordt want ik heb dit zelf ook nog nooit gedaan.
Ik ben gewoon bang dat ik alles fout doe

30 okt 2022, Rachel


Reacties

plaats reactie
1

Hoi Rachel wat naar dat dit gebeurde. Heb me wel eens gepraat met iemand over toen?

Misschien heeft je eetstoornis te maken met toen. Dat je de angst van dat wegeet.
Kun je het in de behandeling bespreken?

Volgende keer opnieuw proberen. Misschien gaat het dan goed

31 okt 2022, 05:10, Lotte435
2

ik denk dat als je het op het juiste moment doet, wanneer je er klaar voor bent en met de juiste persoon doet dat het de volgende keer veel beter gaat verlopen
misschien moet je er ook gewoon nog aan wennen omdat alles nog een beetje nieuw is. Praat er misschien ook over met iemand die je vertrouwt.

23 nov 2022, 15:11, anoniem
3

Wat naar Rachel. Het lijkt juist alsof jullie steeds meer aan het ontdekken zijn wat veel stellen overslaan.

Een gekke vraag misschien maar zijn de eetbuien vanaf dit moment erger geworden? Zie je nog steeds die beelden.

Ik vul dit volledig in !!!!! En verwacht geen reactie maar als het waar is wat ik denk is het goed daar iets mee te doen.

Is er ooit in je gezin of ik de kerk iemand geweest die jouw heeft aangeraakt op plekken waar je vriend dat nu ook doet terwijl diegene naar nooit aan had mogen zitten of is diegene zelfs zo ver gegaan dat het misschien even ver of zelfs verder is dan je vriend? Als dit zo is zou het zoveel verklaren over je eetstoornis. Mocht het zo zijn en je daar hulp bij willen, ga naar psytrec. Het is 2 weken alsof je dood gaat maar het helpt heel goed. Lees hun site maar en kijk maar wat je er van vindt. Ik hoop dat het lukt ook hier plezier in te hebben

29 nov 2022, 03:11, Maan2004
4

@maan rond SintMaarten 11/11 zijn de eetbuien weer begonnen. Dit berichtje is van 30 oktober dus zo'n 1,5 week erna.

Ik heb op de site van psytrec gekeken. Scoorde een 10 op de zelftest maar vond de vragen lastig.
Antwoord op je andere vraag is ja maar daar wil ik niks over kwijt. Dat is geweest

29 nov 2022, 05:11, Rachel

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer