Baarmoederhalskanker prik

De baarmoederhalfkanker prik moet je dus 2 keer. ik heb er nu al een gehad. maar nu ben ik gaan zoeken wat de bijwerkingen zijn, en nu wil ik die tweede prik eigenlijk niet meer... alleen hoe moet ik dat gaan uitleggen? ik ben sws al bang voor prikken...
XXX Merel

28 sep 2016, Merel


Reacties

plaats reactie
1

Is indd slechte prik.. eerst waren het er 5 toen 3 nu twee en straks wss 1 .. gewoon zeggen dat je D braad bent over je eigen lichaam en dat je het niet wilt

28 sep 2016, 16:09, Jans
2

Ik heb ze allebei gehad, en heb nooit ergens last van gehad! Bij maar een paar mensen zijn er slechte bijwerkingen xx

28 sep 2016, 19:09, Mee♡
3

Ik heb ze ook allebei, en geen problemen. Neem die prikken! Wil je soms kanker? En in je baarmoeder ook nog eens. Dan kan je geen kinderen krijgen. Ik zou niet het risico op zo'n kutziekte willen lopen.

28 sep 2016, 20:09, Anonymous
4

Hey anonymous..
je krijgt niet zomaar baarmoederhalskanker hoor, die prik bestaat nu opeens en mensen hebben het ook overleefd zonder de prik, Ik bijvoorbeeld! Ik heb hem niet gedaan want mensen bedenken allemaal prikken die je zogenaamd "nodig" hebt. Terwijl dat niet zo is! Die mensen verdienen er veel geld mee dus hoe meer prikken hoe meer geld voor hun. Ik zou het niet foen als je twijfelt.

30 sep 2016, 15:09, Roodkapje
5

Ze gaan anders ook geen random rotzooi in tieners spuiten hoor! Die prik is echt wel ergens nuttig voor, anders zou de overheid ze echt niet gratis aanbieden (het komt van belastingsgeld). En Roodkapje je zegt dat je het overleefd hebt, maar kanker enzo krijg je op latere leeftijd. En tuurlijk er zijn ook mensen die ook zonder prik geen kanker krijgen, en mensen die kanker overwinnen, maar als je dit krijgt aangeboden, waarom zou je het niet nemen? Alleen maar omdat je het niet vertrouwt? Die mensen in de farmacie weten wel beter wat nodig is dan wijzelf.

30 sep 2016, 22:09, Anonymous
6

Nou er staat heel veel op internet, maar dit betekend niet dat dit waar is. Al helemaal in Nederland zijn er niet veel bijwerkingen.

5 okt 2016, 21:10, afsf
7

Ze gaan je echt niet adviseren om een prik te nemen die slecht voor je kan zijn! Ik zou als ik jou was gewoon de prik nemen. Stel je voor dat je door deze prik kanker kan voorkomen bij jezelf?

Ik zeg gewoon doen liever nu een prik dan dat je zo misschien wel ziek bent...

Kies natuurlijk wel wat jij wilt!! :-)

10 okt 2016, 19:10, anoniem
8

Ik heb ze beide gehad. Het heeft niks verandert. Maar ik moest wel omdat mijn moeder baarmoederhalskanker heeft gehad en er niet bekend is of die vorm erfelijk was

24 dec 2016, 00:12, BxMendes
9

Ik heb alleen de eerste gehad, en dus niet de tweede..
Er zijn maar 600 patienten per jaar ofzow en maar een heel klein deel daarvan overleven t niet, maar op iets latere leeftijd kan de prik ook nog. Dus op bv je 18e ofzow

29 dec 2016, 17:12, Wohooo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.