Arrogante vriend

Hi allemaal,

Een paar weken geleden kreeg ik een berichtje op insta, van een jongen. Laten we hem L noemen. Ik heb namelijk een art-account en hij zei dat hij mijn art mooi vond. We begonnen daarna ook te praten over andere dingen. Zo was het eigenlijk begonnen.

L en ik hebben een beetje een ruwe humor, we schelden elkaar telkens uit (we vatten het niet persoonlijk op).

Maar naast alle leuke gesprekken die we hebben gehad, speelt er ook nog wat anders waar ik me een beetje aan begint te ergeren.

Hij heeft namelijk een beetje een arrogante persoonlijkheid.
En dan bedoel ik niet zelfvertrouwen, maar echt een arrogantie. Hij vindt namelijk dat elke keer als hij met een meisje praat, ze uiteindelijk verliefd op hem wordt omdat hij zo knap, grappig en loyaal is...

Ik heb hem echt vaak duidelijk gemaakt dat ik alleen vrienden wil blijven, geen interesse heb ik een relatie. Maar hij blijft vragen of ik hem echt echt echt niet leuk vind. (Als ik nee zeg zegt hij, gelukkig maar

Het is ook altijd een beetje twee kanten.

Eerst zegt hij dat hij mij nooit zou daten omdat ik kort haar heb, dan zegt hij dat ik mooi ben (en even later weer dat ik lelijk ben). Dan zegt hij dat hij me een kus wil geven, als ik hem later ermee plaag zegt hij dat het overduidelijk niet serieus was.

En dan gaat ie weer met z'n, wees eerlijk, vindt je me niet een klein beetje leuk? Waarop ik weer antwoord, NEE. En hij daarop weer zegt, godzijdank.

Is het nog een beetje te volgen? XD

Anyways,

Ik weet niet echt wat ik moet doen want het begint extreem irritant te worden en ik wil onze vriendschap ook niet echt verbreken ofzo.

Please help me!

-W

27 mrt 2021, Wanhoopje


Reacties

plaats reactie
1

Oh ja en het is ook niet echt dat hij mij leuk vind ofzo. Want hij praat constant hoe hij van een meisje houd (hij zei zelfs, and I quote "ik zie haar als een moeder van mijn kind", ook al heeft hij geen kinderen nog maar goed).
En hoe hij haar met pasen gaat ontmoeten etc etc.

27 mrt 2021, 21:03, Wanhoopje
2

Het is fuckboy, opletten

29 mrt 2021, 15:03, dance
3

Ik zou contact verbreken, maar je moet zelf doen wat je prettig vindt in deze situatie. Zelf ben ik wel vaker deze ''types'' tegen gekomen en altijd wilden ze dingen die ik niet wou.

1 apr 2021, 10:04, juliatje.
4

Oke thanks voor jullie antwoorden
Ik weet eigenlijk niet meer echt of ik vrienden met hem wil zijn, want hij heeft laatst best gemeen tegen mij gedaan dus ik denk dat ik beter af ben zonder hem.

9 apr 2021, 10:04, Wanhoopje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.