Antibiotica tegen acne

Hoi,
Twee weken geleden ben ik naar de dokter geweest voor mijn puistjes. (16 jaar)
Ik had een inderm meegekregen en een vitamine A crème en ook nog antibiotica tabletten. Elke dag 1 tablet. Vandaag zijn de tabletten op, en nu ben ik zeer benieuwd wanneer ik resultaat ga zien. Er is nu weinig veranderd eigenlijk..

Wie kan mijn vraag beantwoorden?

Dankjewel alvast

xxxxxxxxxxx

15 apr 2016, emi


Reacties

plaats reactie
1

Ik niet sorry

Maar hier een hh

15 apr 2016, 21:04, Femke -Louise
2

Er zijn veel betere onstekingswerende middelen dan antibiotica. Ga eens langs bij een voedingsdeskundige of orthomoleculair therapeut hiervoor.

Ik vind het heel typisch dat die arts je zware chemische geneesmiddelen geeft, voor een ontstekingsreactie van je huid (want dat is acne). Op deze manier werkt antibiotica helemaal niet meer, wanneer je dit écht nodig hebt (voor een nierbekken-, hersenvlies- of zware longontsteking bijvoorbeeld).

16 apr 2016, 12:04, Timo
3

Nouuuu timo das echt overdreven hoor.
dat geeft elke arts ongeveer mee met mensen die puistjes hebben.
Emi, ik denk dat je over 2 weken resultaat zult zien!!!
nog ff volhouden;)

xxx

16 apr 2016, 16:04, xxx
4

Bedankt voor de reacties!

Sorry hoor, maar een arts is slim genoeg en weet heus wel wat ie wel en niet mee kan geven..

Ik hoop inderdaad dat ik over 2 weken resultaat ga zien!

xx Emi

16 apr 2016, 17:04, emi
5

ja, antibiotica helpt sws en zeker als je er ook 2 andere middelen bij gebruikt.
heb je er erg last van?
xx

16 apr 2016, 17:04, Hilde
6

jaaa dan zie je over 6 weken resultaat EMI!
success, denk maar zo:
DE AANHOUDER WINT!;)

-xxxx- Lieke

18 apr 2016, 16:04, Lieke loveyouux
7

Ik zei ook niet dat antibiotica niet werkt tegen acne, ik zei dat voor een relatief milde ontstekingsreactie als een huidontsteking (medisch gezien), dit niet met zo iets super krachtigs als antibiotica zou moeten worden bestreden. Op deze manier werkt antibiotica niet goed meer - en in het ergste geval helemaal niet meer - wanneer er in je lichaam een écht heftige onstekingsreactie moet worden bestreden. Huidontstekingen zijn immers goed te bestrijden met een aanpassing van voeding en/of andersoortige ontstekingsremmers.

Kijk de indrukwekkende speech van Daphne Deckers maar eens hierover (even googlen/youtuben). Zeven van de acht antibiotica werkte niet meer voor haar lichaam: de achtste heeft haar gered, anders was ze nu dood geweest.

22 apr 2016, 12:04, Timo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.