anti-vet

Hee beauty'z,
Graag zou ik snel willen afvallen want de zomer komt eraan en ja...korte broekies daar houd ik van!💓ik heb al jaren een soort eetprobleem ik kan bijv. Ni eens een stukje chocolade eten zonder me schuldig te voelen! Ik heb al geprobeert over te geven etc. Maar ik krijg tranen in mijn ogen als ik het doe ik weet ook dat het super slecht voor me is dus ik denk dat ik het niet meer ga doen. Ik ben al wat afgevallen waar ik uiteraard trots op ben maar het lukt me niet echt.. Ik ben 13 jaar (bijna 14!🎉) ongeveer 1.69 en ik weeg 63.3. De meeste van mijn vriendinnen zijn mooi slank en dan kom ik met mun plofkip beentjes aanhollen. Mijn ma zegt dat ik niet dik ben maar ik voel me niet echt fijn. Kan iemand me s.v.p helpen?
Liefs.

27 mrt 2015, tukje


Reacties

plaats reactie
1

je bent helemaal niet dik!!! Jou gewicht past juist goed bij je lengte etc. als het je vrolijker maakt om minder slecht te eten eet dan een stukje fruit inplaats van chocola of iets dergelijks maar het is gewoon een goed en gezond gewicht. meestal zie je jezelf dikker dan dat andere mensen je zien. probeer zeker niet te kotsen en sla geen maaltijden over. Ik hoop dat je hier wat aan hebt xxxxxxx

27 mrt 2015, 17:03, annoniempje123
2

heey

inderdaad de zomer komt er aan en ik wil ook afvallen, maar een probleem.... ik kon dus wel me vinger in mee keel, ik had gelezen dat je lauw water moest drinken dan ging het van zelf. dit heb ik 2 weken gedaan en daarna was het lauwe water al niet meer nodig ik ben nu al 3 maanden veder en me lichaam doet het nu al vanzelf. als je nu een keer iets wilt eten maar voelt je daarna schuldig is het heel simpel: je eet het wat je lekker vond ( maar je mag maar 1 lekker ding per dag) dan ga je kijken hoeveel calorie het zijn als je dat weet ga je kijken hoeveel je moet bewegen en dan is het er weer af. veder eet je gezond en beweeg je genoeg

veel s6xx

27 mrt 2015, 21:03, aapjelisa
3

Vanaf nu iedere dag een halfuurtje gaan hoelahoepen (buikspieren) en daarna een halfuurtje gaan touwtjespringen (beenspieren + cardio), moet je zien hoeveel centimeters dat scheelt voor de zomer.

Daarnaast kan je een paar keer per week (niet elke dag!) je beenspieren nog extra trainen met speciale beenspieroefeningen, check Youtube maar. Samen met anderen (meer) je spieren trainen (aerobics, bootcamp, zumba, piloxi, yoga, zwemsporten, etc. etc.) is natuurlijk ook een super manier om je spieren te versterken en daarmee je lichaam te verstevigen en je vet veel gemakkelijker te kunnen verbranden!

Overigens hoeven er niet veel kilo's af hoor: een paar kilo eraf en je hebt een ideaal gewicht, mooier kan het niet.

Succes.

27 mrt 2015, 23:03, Richard
4

Heey! Ik heb zelf anorexia helaas.... je kun het beste hulp vragen met je lichte eetprobleem:) Ik heb gemerkt dat je slank wordt als je wel goed en gezond eet (geen snoep/koek) en veel sport! Daar krijg je hele mooie benen van:)

xx

27 mrt 2015, 23:03, Gwn_Girl
5

Jah mager worden is echt lelijk.. slank is anders;) ik (en ik denk de meeste jongens) hebben liever wat meer bootttyyy ;P slank is wel mooi maar niet noodzakelijk voor een knap meisje:)

laterr

27 mrt 2015, 23:03, nick_p
6

Thx ik hier kan ik zeker wa mee
X

28 mrt 2015, 14:03, tukjex

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.