anorexia zonder dat ouders te vertellem

ik heb sinds kort anorexia ik ben naar de dokter geweest die ik niet ken in brabant en ik kom zelf uit Utrecht ik ben met de trein gegaan zodat me ouders het niet weten. maar hij zegt dat ik anorexia heb. ik moet nu anders voedel maar dat neem ik alleen buiten huis. ik wil het mijn ouders wel vertellen maar ben bang dat ze me straffen

14 jan 2015, xxxlovertjexxx


Reacties

plaats reactie
1

Ik denk dat het wel heel verstandig is om het aan je ouders te vertellen.
Je ouders zullen wel schrikken op dat moment maar ik geloof niet dat je ouders je straffen, ik denk dat ze het fijn vinden dat je nu eerlijk bent geweest.

Laat je weten hoe je ouders gereageerd hebben?

14 jan 2015, 19:01, Kimmie
2

@kimmie
ik kan het niet tegen mijn ouder zeggen want als ik dat doe gaan ze me vetmesten (mijn zus had het ook) ik ben ook bang want dan moet ik allemaal testen doen enzo

14 jan 2015, 19:01, xxxlovertjexxx
3

Hee lovertjexxx

Ik snap dat het heel moeilijk is om naar je ouders te gaan, natuurlijk heb je het gevoel dat ze je vol gaan mesten! Heel logisch want onorexia is een ziekte!! Ze willen alleen het beste voor je meissie!! 💋

15 jan 2015, 07:01, Kimmie
4

praat met de kinderelefoon

30 apr 2017, 21:04, .
5

Mijn vriendin had ook anorexia en haar ouders weten het niet. Zij gaat het ook nooit vertellen, maar zij is er ook nu af. Als ik jou was zou ik het echt vertellen, ze zullen je steunen en dat voedsel in huis nemen.

1 mei 2017, 10:05, ModelXX

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.