Anorexia sucks!!

Volgens mij hebben sommigen niet helemaal door wat de term 'pro ana' betekent. Steun zoeken bij andere mensen met anorexia is iets TOTAAL anders dan anorexia promoten. Promoten is dus er soort van voor kiezen en tips geven enzo. Ik zal 1 ding nu duidelijk maken. EEN EETSTOORNIS HEBBEN IS GEEN KEUZE!!!!! Denk je dat het leuk is om jezelf te haten? En om je leven om eten te laten draaien? Denk je dat het leuk is om over te geven? Om elke avond te sporten? Om gedwongen te worden om te eten? Denk je dat het leuk is???? Het IS NIET LEUK NEE! Het is geen leven zo. Ik overleef. Dat is het. Ik doe mezelf pijn en heb zelfmoordneigingen.
Dit is niet mijn keuze en niet mijn definitie van leuk.
Ik zoek steun op social media bij andere anorexia patiënten en weetje wat? Mijn ex beste vriendin heeft mijn account gevonden! Ik probeer iets goeds te doen en dan word ik gestraft. Anorexia is iets wat je gebeurt, niet iets wat je kan kweken ofzoiets. Het is een psychische ziekte waar je niks mee kan, ik probeer recovery maar ik relapse te vaak. Ik ben een loser en daar moet ik mee leven.

17 mei 2015, Anti pro ana


Reacties

plaats reactie
1

Ik voel me net zo ik heb ook anorexia maar ik heb dit nooit gewild echt niet ik steun je en begrijp je

17 mei 2015, 00:05, HelpAnaForLife
2

hoe weet je dan dat je het hebt je wilt het het gewoon

28 apr 2017, 19:04, .
3

ik niet het is wel je iegen keuze je gaat zeuren om je eigen mening jij boezoekt site's en gaat niet eten maar wor d dikker je kan het niet aan je bent beter met 10 kg te zwaar deo niet zo gemeen ga het niet afreageren wil jij zwak en gemeen doen en je familie en vrienden kwetsen en breken

12 jun 2017, 19:06, hoi
4

het is wel je eigen keuze bezoek dat geen site's en sheld niet doe wat aardigen boulimia is erger die krijgen geen aandcht iedereen vind anorexia cool het is een rage maar je kan dood gaan en je bent forever lelijk en gaat lekker snel dood denk je dat ht leuk is voor ons denk na!!

15 jun 2017, 17:06, hoi
5

Hey, sorry dat ik het zeg het is hard maar toch ik ga het wel zeggen. Je had beter moeten nadenken en ook denken aan ons. Je wilt dun zijn maar op een ongezonde stomme manier. Wij zijn er nog en trekken op een andere manier aandacht. En ik snap dat je je verdriet wilt los laten maar je verdriet komt meer en meer het is verdubbeld. En dan ga je ook dood. Maar toch moest je wel de keuze en gevolgen inzien. De wereld is niet mooi de wereld is hard. Soms lijkt het of de wereld ons slaat. Zo hard, maar ook voor ons en daar denkt bijna niemand aan. Wij zien julie pijn lijden en julie niet. En dan zijn julie nog boos en halen slechte cijfers, en julie haren vallen uit. Julie zien in de spiegel een dik persoon, maar julie zijn skeletten.

15 jul 2017, 17:07, Eva
6

En jij bent boos op ons (denk je dat het leuk is) dat is niet goed. Maar ja dat is ook een gevolg en jij koos ervoor. Dacht dan na dat je luie ogen kreeg, haaruitval, gele tanden, ruzie, verdriet, darm problemen, bloed en poep, rode bleke huid, schuldigheid. Je mag wel dun zijn hoor (ben ik ook BMI 17.) Maar anderen zijn er ook onzeker van het is een gevoel en besmettelijk dus. Straks komt iedereen in deze schoenen. En valt niet de kwart dood maar de helft. Waarom zijn er mensen nog zo lief. Je kan ook meegaan en lief doen maar dan kom je nergens. Laat ze gewoon eten en doe het. Hulp is niet het eerste misschien worden ze gepest

15 jul 2017, 18:07, Eva
7

op school, en dan is het eerst niet het beste. Maar laat het los. Wil jij die gevolgen? Wil jij geen privé in het ziekenhuis/kliniek? Even de gevolgen daar: geen privé, geen zelfstandigheid je mag niet alleen naar de wc. En je spullen worden afgepakt, je hebt geen internet, je vrienden ben je kwijt, je kan je hobby niet doen. Pluk het leven want je kan maar een keer. En met erg ondergewicht verkort dat je leven. En je moet ook aan ons denken. Misschien hard maar zo is anorexia en vergeet het niet. Knoop het in je oren en luister nou. Ik zou julie steunen en geef om julie want ik kan hier al mijn problemen kwijt. En we weten het nu wel jongens zijn minder onzeker dat is toch leuker. Die dunnen modellen die jij wilt zijn hebben teminste een beetje ondergewicht of geen. En ook geen gevolgen. Dus zijn zij wel mooi iedereen heeft een lijf. En als we alleen maar dezelfe dingen hadden was het saai jij hebt een bouw. En hopelijkk een hart, zoals ik zij ik steun julie en geef om julie. Liefs Eva
(sorry voor mijn lange tekst, ik stuur veel maar ik vind het belangrijk)

15 jul 2017, 18:07, Eva
8

Beterschap❤️

15 jul 2017, 18:07, xx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.