Anorexia komt terug in mijn hoofd

Help, ik weet geen raad..
Ik ben deze zomer genezen verklaard van Anorexia. Maar de stem komt terug, ik blijf handelen naar Anorexia. Ik durf bepaalde dingen niet te eten en ik heb bepaalde regels rondom eten. Ik wordt er gek van, maar de drang is zo groot. Mijn ouders weten het niet, maar ik durf ze het ook niet te vertellen op welke manier dan ook. Omdat ik geen gedoe meer met ze wil. Ik snap ook niet waarom het terugkomt, want ik ben oprecht zo gelukkig en zelfverzekerd de laatste maanden.

2 jan 2021, Emm


Reacties

plaats reactie
1

tja het is immers een ziekte die komen soms terug. ik zou als ik jou was bij elke doktermans/therapeut/leerlingcoordinator/mentor op je school langsgaan om een beetje in te schatten wie aardig is en niet tegen je ouders gaat praten, en die persoon om hulp vragen. ook zijn er websites en blogs die herstel van eetstoornissen aanmoedigen. you got this! sterkte! <3

7 jan 2021, 23:01, bingus
2

awh babe ik heb ook een eetstoornis gehad en had ook terugvallen, dit hoort er nu eenmaal bij :/ blijf jezelf eraan herinneren waarom je ervoor hebt gekozen om beter te worden en volg ook positieve accounts die herstel promoten enz zoek bv eating discorder recovery op insta ofz je kunt dit xxx

12 jan 2021, 21:01, xoxo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.