anorexia kans

ik vraag me af hoeveel procent mensen nou anorexia krijgen want ik ben bang dat ik het zelf ooit krijg ik heb geen symtomen ofzo maar ik heb zoiets van watnou als het ineens gebeurt

22 apr 2021, None


Reacties

plaats reactie
1

*sorry dat ik , en . vergeten ben*

22 apr 2021, 13:04, None
2

Praat erover in je omgeving, maar je kan niet in een keer een eetstoornis krijgen als je een keer iets minder eet ofz maar bedenk een plan : Stel het gebeurt waar ga ik hulp zoeken?

22 apr 2021, 16:04, juliatje.
3

heey ik zelf ben 13 jaar en weeg 52 kilo en ben 1,65 maar ik ben heel onzeker in groep 8 was ik 12 en woog ongeveer 30 kilo maar k werd vaak voor plank uitgemaakt dit maakte me heel onzeker en nu weeg k dus 52 en vind ik mezelf te dik en heb tegen mn bestevriendin gezegd dat ik wil afvallen en die vond het geen goed plan want k ging richting anorexia en ze wou t aan mn ouders vertellen maar dat wou ik niet en k kreg gee hap door mn keel en zat met de gedachte k word te dik maar nu eet k weer gewoon rn ben een stuk gelukkiger xxxx

25 apr 2021, 14:04, yaar_x
4

Heyhey!
Ik denk dat als je anorexia zou krijgen je het al wel aan voelt komen eigenlijk. Ik weet niet hoe oud je bent, maar meestal merk je best jong al dat je je meer bezig houdt met wat je eet dan anderen. Ik gooide bijvoorbeeld in groep 8 al mn eten weg in de pauzes. Natuurlijk kan het altijd op latere leeftijd nog ontwikkelen, maar als je geen symptomen heb zou ik me er niet al te veel druk om maken en als je toch wel symptomen begint te merken zou ik het aan je ouders vertellen. Dan zijn er mensen die op je letten en ben je dus al een stuk veiliger!
xx Eva

12 mei 2021, 21:05, Eva
5

Ongeveer 1 % van de tienerMEISJES niet jongens dus, hebben anorexia

25 mei 2021, 12:05, Sky💕

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.