Anorexia is zo onmenselijk slopend. Mijn verhaal deel twee

Uit anorexia, Boulimie of wat dan ook kom je niet zomaar uit.

De “hulp” die ik kreeg was nooit hulp. De therapeuten waren enorm gemeen. In een kliniek is het ook absoluut afzien en heb je geen vrijheid, en in het ziekenhuis is het nog veeel erger. Mensen mogen vaak niet eens bewegen! Dit hoorde ik op die vreselijke PA sites van meiden die ook hetzelfde bmi hadden of zelfs net wat minder.

Wel eet ik elke dag, maar dan kan ik uren huilen.. 😭 Ik dacht eerst dat anorexia patiënten nooit aten, nou dat kan niet uiteraard want dan zijn ze wel dood, maar dat wist ik eerst niet.

Alsjeblieft negeer de symptomen niet van beginnend anorexia of Boulimie, en ook niet van een laag bmi, want dat is levensgevaarlijk. Ik heb misschien een korter leven dan mensen met een gezond gewicht.. Als jij je lichaam kapot maakt en je geest, dan kan je nu bijna door gaan, en later alsnog doodgaan van die gevolgen.

Ik wil wakker worden en mijn familie terug gelukkig zien, zonder de zorgen die ze nu hebben. Heeft iemand een idee hoe ik zonder die nare, onprofessionele hulp die mij nooit hielp eruit te komen?

Ik ben er zo klaar mee😭

Bedankt voor het lezen, en hopelijk reageren.

M

6 jan 2022, M


Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer