anorexia en sex

me vriend zei laatst dat ie graag sex wilde met een anorexia meisje.... nu eet ik dus niks meer, niks, nada, noppes
IS DIT NORMAAL?

4 okt 2012, viivannn


Reacties

plaats reactie
1

neeee!! stop hier mee! als hij genoeg van je houd zou hij het niet met een ongezond meisje moeten doen, of met elk ander meisje.
blijft hij aan dringgen? maak het dan maar uit!

xxx cyrine

5 okt 2012, 07:10, cyrine
2

Hij zei t vast voor de grap. Neem dat niet sirieus.

5 okt 2012, 17:10, XR
3

Dat is niet normaal hoor. Gewoon gaan eten!!
Ik denk niet dat je dat serieus moet nemen, zowel dan gelijk uit maken, want hij denkt er dan kennelijk niet aan dat anorexia een ernstige psychische ziekte.

Xx

5 okt 2012, 20:10, B.
4

JIJ BENT MOOI ZOALS JE BENT, hij is het niet waard als hij je subtiele hints geeft om helemaal te veranderen, en zeker niet zo'n drastische, afschuwelijke veranderingen. eet zoals je altijd deed. meende hij het niet serieus, zeg hem dan dat je liever hebt dat hij niet zulke verschrikkelijke grappen maakt. meent hij het wel en doe jij het niet, uitmaken met die gozer.

je mag steeds maar een bééétje veranderen voor de mensen van wie je houdt, en nu moet je dat zéker niet x

L

6 okt 2012, 08:10, T@llyB
5

niet niet doen lieverd eet gwn weer het is egt niet nrm

28 dec 2012, 18:12, nina098
6

Viivian,
de jongen die je dat vertelde is niet goed bij zijn gedachten. Geen enkele jongen noch persoon is het waard om jouw gezondheid te schaden, zelfs niet als je verliefd bent op hem. Het is misschien moeilijk omdat te beseffen als je hem graag ziet, maar het is het niet waard. Stel je ook in zijn plaats, zou hij zijn gezondheid op spel zetten voor jou?...waarschijnelijk NIET!! Dus zeker niet luisteren naar hem!!!!! Respecteer jezelf en je lichaam, je kunt het!!!!!!

29 dec 2012, 18:12, Annie
7

ja hij is gek deo niet

12 jun 2017, 19:06, hoi
8

niet heel slim

5 aug 2017, 12:08, monalisa
9

Dump die vriend!

5 aug 2017, 21:08, Mai
10

Dump hem, hij is niet goed bij zijn hoofd om zoiets te zeggen enn te willen.

12 aug 2017, 20:08, loveyou x

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.