Anorexia calorieën

Hoi allemaal,
Ik ben een meisje van 14, ik heb anorexia.... ik was opgenomen in het ziekenhuis omdat ik 3,5 week niks had gegeten. Ik heb 13 kg ondergewicht en moet dus aankomen..hoeveel calorieën moet ik eten om op gezond gewicht te komen (ik ben 14, 1,58 meter en weeg 29 kilo.)? En welke eetlijst zou daarbij horen? En hoeveel calorieën per maaltijd en snack? En hoeveel totaal? Jullie zouden me heel erg helpen als jullie me hiermee zouden kunnen helpen.

Groetjes!

9 jan 2021, Sarah


Reacties

plaats reactie
1

Hey lieverd!

Als eerste veel geluk en kracht toegewenst.

Ik hoop niet dat jouw lichaam nu al teveel schade heeft.

Ik weet dat je vaak 1 of 2 boterhammen meer moet eten om van dat erge ondergewicht af te komen, en veel fruit en groente.

Ik heb dat vroeger allemaal opgezocht, anno 2018 nog.

Liefst Eva

10 jan 2021, 16:01, Eva🥰
2

Eva ,
Dankjewel Eva!!! Ik zal mijn best doen. Weet je toevallig of de aankom lijsten van proud2bme evt geschikt zijn? Groetjes ❤️

10 jan 2021, 17:01, Sarah❤️
3

Heyy
Ik ben best laat bij dit topic, maar ik hoop dat alles goed met je gaat! Je kan contact opzoeken met een diëtist. Zij helpen je met het maken van eetschema's waar je je comfortabel bij voelt.
xx Emma

12 mei 2021, 21:05, Emma

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.