Anorexia aankomen ophoging

Hoi allemaal ,
Ik ben een meisje van 15 jaar . Ik ben in herstel van anorexia en moet aankomen . Zojuist heb ik m’n eetlijst binnen gekregen voor het aankomen.vanaf 26/10 +250 ,vanaf 29/10 +200 en vanaf 2/11 nog eens +300. Ik ben bang dat ik hier ontiegelijk veel van aankom .. ik hou rekening met 1,1 voor week 1 en vanaf dan elke week 0,1 minder aankomen. Is dat een goed standpunt? Want vaak gaat t de eerste weken heel snel en dan daalt het vaak . Kan ik hier rekening mee houden of zou het meer zijn? Alsjeblieft help! Ps hiervoor bleef ik stabiel

19 okt 2021, Roos


Reacties

plaats reactie
1

Nee hier kan je geen rekening meehouden. Je weet neit hoe je lichaam reageert op meer eten. Ik ben ook in herstel en kan je vertellen dat ik nooit heel veel in een keer ben aangekomen. Om er achter te komen hoeveel je aankomt sul je je eetlijst moeten volgen, je kan het

19 okt 2021, 20:10, Lis
2

Dankjewel lis,
Heb je ooit ervaring gehad met zulke grote ophogingen en wat is t meeste wat je ervan aankwam? Dankjewel alvast

19 okt 2021, 21:10, Roos

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.