Anders dan anderen?

Hi!
Ik ben 14 jaar (meisje) en ik voel me niet bepaalt thuis op deze wereld, ik heb de liefste ouders die ik maar kan wensen en supervriendinnen! Maar toch is er iets wat ik mis.. soms heb ik het gevoel alsof er iets is op deze wereld dat magisch is. Ik weet dat het gek klinkt maar toch geloof ik dat er iets bestaat waarvan niemand vanaf weet. Ik praat trouwens ook vaak tegen mezelf, ik ben een echte dagdromer en ik heb vaak hele gesprekken met mezelf alsof ik me voordoe als iemand anders. Ik heb geen ziekte in m'n hoofd of zoiets. Ik ben helemaal gezond. Maar toch heb ik de hele tijd het gevoel alsof ik hier niet thuishoor. Ik werd vroeger beïnvloed door mensen op het internet die mooie lichamen hadden en veel make up. Nu vind ik het eerder stom en vervelend dat mensen de behoefte hebben om 'mooi' te willen zijn. Het gaat allemaal te ver voor mij. En als ik dan zo'n post zie op Instagram ofzo dan wil ik het liefste naar een andere wereld. Ik verlang altijd naar iets ongewoons, en nu heb ik het niet over geesten of een soort god, maar meer over elfjes of wat dan ook.. soms heb ik zelfs het gevoel alsof ik anders ben. Alsof ik krachten heb of whatever.. ik ben miss de enige hier, maar dat wou ik even kwijt.. groetjes!

13 feb 2017, Groenbos


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb ook ongeveer zoiets! Ik praat ook altijd tegen mezelf en ik stel mezelf altijd buitengewone vragen. Hierover kan ik de hele dag nadenken, maar toch geen antwoord vinden. Zoals; "hoe zijn we eigenlijk écht ontstaan?" Of "Hoe kan ik ervoor zorgen dat alles, maar dan ook alles goed gaat op aarde?" Of "Wat is niks? Als voordat het heelal ontstond er niks was, hoe zag het er dan uit?" Iemand of iets bepaald wat er allemaal gebeurd, maar wie is dat? Ik begrijp precies wat je bedoelt en ik heb ookwel ongeveer hetzelfde, dus je bent niet de enige! Groetjes!xx

13 feb 2017, 17:02, justmexoxo
2

Lieve Groenbos je bent niet gek als je van jezelf houd is toch juist goed blijf jezelf maar oke liefs Eva

14 feb 2017, 19:02, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.