Altijd nat en ik vinger elke dag. Ben ik nu verslaafd

Hoi
Ik 15 vind vingeren heel erg lekker. als ik niet ongesteld ben want dan is dat vies vinger ik elke dag en soms wel 2 keer. ik ben de hele dag geil en nat tussen mijn benen. bij mijn moeder heb ik een vibrator in haar kast gevonden en als ik alleen ben dan gebruik ik die. das pas lekker. Maar ik ben bang omdat ik dat zo vaak doe en niet kan stoppen dat ik nu verslaafd ben aan vingeren en de vibrator.

16 sep 2017, Chantie


Reacties

plaats reactie
1

Ik denk inderdaad dat je verslaafd bent (maar of dat erg is weet ik niet) en dat natte kan ook gewoon afscheiding zijn het hoeft niet perzee te maken te hebben met dat je opgewonden bent

Ik hoop dat ik je een klein beetje kon helpen

17 sep 2017, 09:09, Idkwatikdoe
2

Gewoon doen gaat vanzelf over.

17 sep 2017, 10:09, Bikinigek
3

IK snap je helemaal.IK ben 12 en ik vinger mezelf heel vaak op een dag.Ik probeerde te stoppen,maar het lukt me niet

18 okt 2017, 23:10, 123
4

Hee dames!
Een orgasme is natuurlijk een heel prettig gevoel. Jezelf iedere dag bevredigen is bovengemiddeld maar anderszijds is het misschien nu ook wel nieuw en spannend?

Ik vind het persoonlijk niet vreemd dat je je lichaam leert kennen en er ook van leert genieten. Als je voor jezelf gevoelsmatig een streep over gaat of jezelf niet meer kan concentreren in bijv. de klas of moeite krijgt om je huiswerk te maken dan mag je jezelf achter de oren krabben.

23 okt 2017, 01:10, Linda
5

Haha linda om 1 uur nog typen

23 okt 2017, 08:10, Eva
6

Hè ik ben Els 18j ik vind het top om met mezelf te spelen ik vinger en speel met toys meerdere keren per dag.
Ook neuk ik nog regelmatig minstens 3x p week ik vind dit geen enkel probleem ik functioneer verder normaal
Je moet gewoon doen wat je lekker vind je leeft maar 1 x
Nu ben ik anaal aan het experimenteren ook heel interessant

26 okt 2018, 08:10, Elsje
7

Ik heb dat ook en dan ben ik op sommive momenten dat ik zo geil ben dat ik binnen 1 min klaarkom. Als je er graag vanaf wil komen gaat dat denk ik moeilijk xxx

28 okt 2018, 17:10, Geile meid
8

Vingeren is zeer onspannend en gezond. Als ik tijd heb doe ik het zeker 4x per week

25 mrt 2019, 16:03, Renske
9

Ik vinger ook heel vaak en het is geweldig maar ik zou niet de vibrator van je moeder gebruiken.. dit lijkt mij een beetje vies.

5 apr 2019, 00:04, Loet
10

Ik heb het ook Ik ben 12 en het is erg heftig ik begin meestal en kom klaar na 3 minutem daarna koel ik af voor 30 seconden en ga ik weer verder en kan ik zo klaarkomen na 20/60 seconden ik kom misschien op een dag 6+ x klaar tja.. Ik kijk geen video's ofzo. Soms vinger ik mezelf is dan kom ik klaar maar ga dan gewoon door dan krijg je om de 4 seconden wel t gevoel dat je klaarkomt maar dat is dsn niet zo

25 apr 2019, 03:04, ...
11

ik vinger mezelf ook elke dag en geraak er niet van af? Wat doen jullie dan?

7 jun 2019, 23:06, anoniem
12

Hey meiden!
Meestal gaat dat wel over, als het net nieuw is doe je het vaak maar na een tijd vergeet je het en begin je er alleen aan als je ECHT zin hebt.

Groet,
Marieke

13 jul 2019, 23:07, Marieke
13

Ik zou zeggen ga ervoor, ik zelf kan er geen genoeg van krijgen. Ik speel het liefste heel de dag met mezelf

24 sep 2019, 00:09, Geile beer
14

Masturberen is normaal. Helemaal als je jong en al die hormonen door je lijf gieren ben je gewoon vaak opgewonden. Wat wel echt goor is is je moeder vibo gebruiken. Koop er zelf een.

18 jan 2020, 22:01, anoniem
15

Heeeee ik ben 11 en ik vind het heerlijk om te vingeren maar ik kan het bijna nooit doen omdat ik leef met een broer van 15 en een zus van 13 ik doe het alleen wanneer ik s’ avonds in bed lig maar ik kom nooit klaar ook al lijkt het me best gaaf groetje ...

17 mei 2020, 15:05, Lekkergeil
16

Ik ben 13 en nog nooit klaargekomen.
Het klinkt miss gek maar ik weet gewoon niet hoe het voelt ik kan er wel een vinger insteken maar dan gebeurt er niks

17 mei 2020, 19:05, F
17

Hey Elsje, ik ben al vrij ervaren met anaal masturberen. Als je vaginaal al verslavend vond, wacht dan maar tot je je eerste anale orgasme hebt gehad...😱 Dat is nog een ander level hoor. Alsof je hele lichaam een orgasme heeft!!! Zeker met een vibrator. Ik kan je zeggen, een 100% puur anaal orgasme met een vibrator zonder je vagina aan te raken is het aller beste wat er bestaat. 😵😱🙌 Jammer genoeg voor velen nog taboe want ze hebben geen idee wat ze missen.

17 mei 2020, 19:05, Lara
18

Heey Lara wat is er. Anale orgasme😅. Voel me nu heel dom

17 mei 2020, 22:05, F
19

Ja wat is dat? En hoe bereik je er eeb

17 mei 2020, 23:05, L
20

In je anus liggen een hele hoop zenuwen die je onzettend opgewonden maken, bovendien kan je via de anus zenuwuiteinden van de vagina stimuleren die je nooit vaginaal kan bereiken. Dus als je lang genoeg stimuleert (ik doe het met een krachtige vibrator) dan krijg je een ontzettend intiem en overweldigend orgasme. Je hele lichaam begint te schokken, je benen beginnen ongecontroleerd te trillen en het enige wat je kan denken is "meer!". Het is een zeer intense ervaring. Veel vrouwen doen het in combinatie met vaginale stimulatie, maar dan kom je eigenlijk klaar met anaal bijplezier. Maar als enkel anaal stimuleert dan kom je op een heel andere manier klaar. Persoonlijk vind ik het beter. Ik had nooit gedacht dat ik er zo'n fan van zou worden. En hoe meer ik het doe, hoe beter het wordt. Ik masturbeer ca. 75% enkel anaal, 15% combi zn slechts 5% enkel vaginaal denk ik.

18 mei 2020, 16:05, Lara
21

Dat klinkt toch wel wat als een verlaving ja, maar het zijn ook jou puber hormonen, het trekt wel weer over. Zo was het bij mij toch.

25 mei 2020, 13:05, Nadia
22

hallo, toen ik 11 was had ik klaarkomen geleert sins toen deed ik elke dag wel vingeren een keer maar sins een half jaar ongeveer wil ik soms wel 5 keer per dag ben ik nu verslaafd dan?

1 jun 2020, 17:06, Marijke
23

Hey,
Ik ben 12 en vinger bijna elke dag.Soms wel 2 keer per dag.Ik vind het heel fijn.Het is zeker niet raar dat je het zoveel doet.Je mag zeker experimenteren met je lichaam.Na een tijdje vergeet je het toch en doe je het alleen maar als je er echt nood aan hebt.
Groetjes

7 jun 2020, 00:06, Anoniem
24

Ik ben zelfs een meisje en ik vind vingeren echt vies en daarom maak ik altijd een zoort seksbewegingen op een luchtballon en ik krijg er heel vaak een orgasme van. Gwn proberen!

28 sep 2020, 21:09, Meisje12
25

En? Lukte het?

29 okt 2020, 22:10, Meisje12
26

Elke dag meerdere malen klaarkomen met vibrator in kut en anus tot je spuit
Moet je eens doen!!!

8 nov 2020, 13:11, Willem
27

ik heb als ik vinger altijd dat ik naar de wc moet omdat ik altijd moet plassen en dan denk jammer dat ik moet stppoen ik vinger mij elke dag allen als ik vrij ben of vakantie heb en op mij woonkamer ben ik kijk dan sex filmpjes soms en vaak uit mij eigen soms maar 10 of 30 minuten en nu paar dagen half uur of zo ik vind het super lekker kan soms ook niet stoppen op het werk en bij papa doe ik het niet maar als ik op de woonvoorziening ben dan wel ik stop wel op tijd want de leiding komt soms binnen en ik weet gewoon op welke tijden ze komen en dan stop ik altijd op tijd dat ik mij vingers kan wassen met zeep en als ze geweest zijn dan begin ik weer met vingeren op mij tripel stoel gewoon beetje onderuit gaan zitten tot je bij je vagina kan en soms speel ik met mij kut als ik moet plassen probeer ik hem even duwen of dicht knijen dat de plas er niet uit kan als ik nog geen zin heb om naar de wc te gaan en dat is ook lekker groetjes anoniem

22 dec 2020, 23:12, broetje
28

Hoi ik ben 14 heb verkering maar zij wil mij ontgroenen betekent tongzoenen maar ik durf het niet wat moet ik doen? pls help

23 dec 2020, 18:12, Ontgroend worden
29

hoi ik ben Marijke en ben 12 jaar vroeger was ik ook altijd al aan mijn spleetje aan friemelen dat voelde gewoon lekker maar toen kende ik klaarkomen nog niet maar toen had ik ook altijd problemen met mama daarover want ik zat altijd al over te friemelen maar dat deed ik eigelik altijd dat ik dat zelf niet bewust ben.maar nu sins de grote vakantie heb ik geleert om klaarkomen. dat is zo super lekker gevoel maar dat wil ik bijna de hele dag nu maar dat gaat maar niet over en wil de hele tijd meer en nog es en nog es soms wort ik er zelf gek van. maar door die stomme corona wort het nog steeds meer ben ik verslaafd

6 feb 2021, 18:02, Kuitje
30

Hallo Marijke, ik denk het heeft met het puberen te maken. Je heele lichaam doet gek en daarom heb je zo veel zin om het te doen. Vgm is dit normaal op jou leeftijd, en dat wordt ook weer minder. Geniet ervan!

8 feb 2021, 22:02, isa

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.