Altijd maar voor lust

Okeee ik ben n meisje van 16 en k word he le maal gek gwn: heb 3 dagen geleden op n feestje alle stappen met n jongen gdn behalve seks, gwn erges in n steegje savonds waar niemand ons zag, en had fk veel gezope mr k weet t nog wel n beetje, het was in iedergeval mega geil. maar het ging niks serieus worde ofzo want dat wiste we allebei al. mr de dag drna dacht ik met me domme kop en kater van dat ik dr eig fk spijt van heb want k wil gwn n jonge die bij me blijft voor n relatie en niet ff iemand voor n avondje, gisteravond raakte we aan de praat via app en hij vroeg vr fotos enz. en ik had t letterlijk bijna gestuurd mr toen zei ik toch van nee en toen negeerde hij me gw, oftewel hij gebruikt me gwn dik voor lust, wat ik al wist mr tis gwn fk kut, ik weet niet hoe k nu dit moet stoppe want we ware goeie vriende. en k voel me dr gwn kut over en weet iemand wat ik moet doen want ik word ook echt gwn fk depresief van het feit dat ik altijd maar n jonge heb vr 1 avondje, nooit n vaste jongen. ik ga kapot

10 jun 2019, we12


Reacties

plaats reactie
1

Wat rot voor ik snap dat je depressief wordt doordat je niet de juiste jongen vind maar de juiste persoon vinden kost gewoon tijd en soms heb je geluk en soms niet. Ik raad aan om de moed niet op geven(vinden jongens ook leuke eigenschap) succes en zeg maar als je meer advies wilt

10 jun 2019, 21:06, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.