Als meisje een meisje versieren?

Hoi ik heb een vraag,
Hou zou je als meisje een meisje kunnen versieren maar niet dat ze zegmaar merkt dat je haar versiert? Er is een meisje die ik opzich wel leuk vind en knap maar weet niet of ik verliefd ben. Ik wil haar wel een beetje versieren:) heeft iemand tips ervoor? Ben zelf meisje( uit het 4e jaar en zij uit het 3e)

20 aug 2019, Mikix0123


Reacties

plaats reactie
1

Samen iets leuks gaan doen? Filmpje, shoppen

21 aug 2019, 15:08, Bikinigek
2

@bikinigek heb je ook tips voor als je praat met haar bv op school?

22 aug 2019, 12:08, Mikix0123
3

Toon zelf interesse naar haar toe en luister naar wat ze te zeggen heeft. Hier veder nog wat tips:
1Jij zet de eerste stap, het is niet anders, Het is dus vooral een kwestie van veel durven. Ze vindt het waarschijnlijk leuk dat je het probeert. Ook al ben je voor haar niet de ware, dan is ze toch gevleid door de aandacht die je haar veel geeft. Eén zekerheid heb je: als je niets probeert weet je zeker dat het nooit wat echt wordt.
2 Het gaat er niet om wat je zegt, als je maar wat zegt tegen haar. Stap je op haar af dan is het leuk als je origineel uit de hoek komt ook, maar het hoeft helemaal niet. Een complimentje is altijd wel raak. Bijvoorbeeld: wat zit je haar cool of wat heb je mooie kleren aan. Een goede versierder heeft zijn ogen altijd open. Die geeft dat compliment als ze net naar de kapper is geweest of nieuwe kleren draagt die dag.
3Je hoeft niet op te scheppen over hoe goed je wel niet kan zwemmen ofz, veel beter kan je luisteren naar wat zij te vertellen heeft. Het gaat erom dat ze het gevoel krijgt dat ze bij jou terecht kan bij alles. Er kan pas iets ontstaan als ze je echt vertrouwt.
4Ook al is ze super mooi, het is ook maar gewoon een meisje met veel onzekerheden. Vaak zijn de mooiste meisjes nog het meest onzeker over hun uiterlijk ook. Wees op je gemak, dan maak je de beste indruk bij haar.
5Het is belangrijk om niet fake over te komen bij haar. Wij vrouwen zijn erg opmerkzaam, en zullen je niet respecteren als ze merken dat jij je voordoet als iemand die je niet bent.
succes en ze maar als je meer advies wilt.

22 aug 2019, 13:08, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.