Als je naar de sauna gaat mag je dan schaamhaar hebben?

Ik wil graag naar de sauna maar heb mijn schaamhaar altijd gewoon kort nooit geschoren. Als je dan naar de sauna gaat moet het dan kaal zijn. Of is er weleens iemand geweest en wat hadden de meeste in de sauna kaal of haar

9 nov 2017, Sauna


Reacties

plaats reactie
1

ik ging een keer naar de sauna en ik mocht een badpakje aan je kunt het vragen en ander als je je schaamt kun je ook een handdoek over je vagina heen leggen dan ziet niemand het

9 nov 2017, 22:11, SecretGirl
2

Dat maakt niets uit.
Als je zin hebt om naar de sauna te gaan, met of zonder schaamhaar, moet je dat gewoon doen.
En er is niemand die er iets over zegt of je wel of geen schaamhaar hebt.
Dat is altijd nog persoonlijke smaak.

10 nov 2017, 08:11, Jaja
3

Daar zijn geen regels voor. Maakt NIETS uit.

10 nov 2017, 20:11, Cheril
4

Mij vriendin gaat altijd gewoon ongeschoren, met volle bos. Zelfs in bikini is nog een deel van haar bos goed zichtbaar, maar die draagt ze toch niet in de sauna. Maakt dus echt niet uit joh.

20 nov 2017, 15:11, Jonas
5

Mogen hun dat zien?

20 nov 2017, 16:11, Eva
6

Een paar maanden geleden had ik nog een volle bos, dus niet eens kort zoals jij het hebt, maar tamelijk lang. En toen ben ik ook gewoon naar de sauna geweest. De meeste vrouwen in de sauna zijn dan wel geschoren, maar er was niemand die er moeilijk over deed.

21 nov 2017, 08:11, Kim96
7

Nee man, is *** verboden om schaamhaar te hebben als je naar de sauna gaat! Lees het wetboek maar door!

*** Dit bericht is aangepast door de moderator

21 nov 2017, 13:11, Henk Hoerendood
8

Ik heb een sauna. Niks is verplicht! Je mag met of zonder. Wat je wil. Het is 50/50 met of zonder. Niemand kijkt raar. Ga lekker en geniet!

24 nov 2017, 00:11, Bikinigek
9

Bedabkt voor alle reacties ❣️

24 nov 2017, 20:11, Sauna
10

Bij de sauna's waar ik kom is 90 % geschoren, zelf ben ik ook altijd geschoren, dat vind ik mooier en frisser, maar er zijn geen regels voor.
Als je je er niet goed bij voelt kun je kijken of er vrouwendagen of badkledingdagen zijn.

5 feb 2018, 15:02, Sauna expert
11

ik ben ook geschoren.. ik vind het frisser. me vriend vind het ook fijner als, ik geschoren ben. de sauna waar ik heen ga, heeft niemand schaamhaar.
ik vind het niet fijn om met bad kleding de sauna in te gaan, alles plakt tegen je huid aan.

6 feb 2018, 15:02, ##
12

Ik ben gister in de sauna geweest ik ben 22 jaar en heb mezelf nog nooit geschoren. het hoort bij mij. En Ik vind het mooi bij mezelf. Niemand keek mij raar aan ofzo. Ik heb ook nog een massage gehad daar. Volledig naakt maar de masseuse zei er ook niks van. Dus gewoon doen wat jezelf wilt. Groet Jordy

15 jun 2019, 10:06, Jordy...
13

Ik ga al jaren naar de sauna samen met mijn vriendin. We zijn van middelbare leeftijd en zijn beiden intiem geschoren. Wij hebben daar geen problemen mee hoor. In het begin had ikzelf misschien een beetje schroom omdat bijna niemand dit deed, maar we zien ondertussen meer en meer mensen die zich scheren. Het voelt prettig aan en het is uiteraard hygienisch.

29 jul 2020, 22:07, Johnny
14

@Johnny je hebt gelijk tot dat je hygiënisch noemde.. kaal betekend niet schoon.. dan moet je ook je hoifd wenkbrouwen alles weg halen.... ook kaalmoet je gewoon douchen af en toe!

31 jul 2020, 14:07, Bikinigek

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.