Allemaal haartjes

Hai iedereen die dit leest,
Ik zit met iets...
Ik heb namelijk allemaal kleine haartjes rond om mijn tepels en ik schaam me ervoor. Ik ben trouwens een meisje dus dat vind ik ook beste raar. Laat plz tips achter en zeg wat jullie er tegen doen als ik niet de enige ben.
Alvast bedankt

XXXXXX

21 apr 2017, XXXXXX


Reacties

plaats reactie
1

hoii,

ik weet dat het niks zal helpen, maar ik wilde even zeggen dat het echt niet nodig is je er voor te schamen. Zelf ben ik half spaans dus heel erg behaard. Ik laat me nu al 2 jaar lang leaseren. Zelf word ik heel blij van het resultaat (wat minder van de prijs haha) maar elke keer als ik dat zeg zeggen mensen "maar dat is toch nergens voor nodig?". Het blijkt dus elke keer weer dat ik er zelf veel meer mee bezig ben dan anderen en dat het ze ook helemaal niet opvalt.

maar goed, je zit natuurlijk niet te wachten op opbeurende teksten.
misschien kun je ze weg halen met een pincet? of als het er wat meer zijn met wax strips?

nogmaals het is helemaal niet raar!
succes

21 apr 2017, 14:04, lola1234
2

Hey,
het is gewoon zoals je bent en niet raar
overigens zien niet zo veel mensen je tepels,
misschien je gezin en wat random mensen in een sauna ofzo... Maar die random mensen zie je daarna toch nooit meer?
Je bent goed zoals je bent💙
XXX

21 apr 2017, 22:04, Joya
3

Heey ik heb ook haartjes op mijn tepels dus je bent niet de enige en ik heb ook vrij veel buikhaar voor een meisje 😕

22 apr 2017, 20:04, Kellin quinn lover
4

Cat

24 apr 2017, 18:04, Koff

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.