Alleen in de vakantie

Hee,
Het is nu zeg maar vakantie en ik zit ongeveer al in de laatste week. Ik heb twee zussen en een broer maar die zijn allemaal zelf weg op vakantie en ik ben dat niet zo gewend. Dus ik zit hier alleen met m’n ouders die overdag gewoon naar werk zijn en als ze er zijn is het nog steeds best wel saai. Dus eigenlijk heb ik de hele dag geen fuck te doen en ja dat is best wel kut. Maar ik wil gewoon leuke mensen ontmoeten en gewoon een beetje actief doen enzo i.p.v. de hele dag Netflixen en dat soort gedoe. Ook ben ik wel een beetje op zoek naar een leuke jongen ofzo dus ja. Ik ben ook al zeg ik het zelf best wel een beetje sociaal alleen er zijn gewoon geen mensen waar mee ik leuke dingen kan doen enzo. Mijn vraag is: wat kan ik nog doen deze vakantie? Waar en hoe kan ik leuke mensen/jongens ontmoeten.

Let niet op mijn nickname btw

12 aug 2018, Bubblegum364


Reacties

plaats reactie
1

Hey Bubblegum!

Ik kan me voorstellen dat het best alleen, eenzaam en saai is dat je in de vakantie hele dagen alleen thuis bent.

Hoe zit het met jouw klasgenoten? Zijn die ook vrij en zou je met hen af kunnen spreken overdag? Of anderen bij jou in de buurt/wijk/stad?
Wat je ook zou kunnen doen, is kijken of je ergens een bijbaantje kunt krijgen. Zo ontmoet je ook allemaal nieuwe mensen én verdien je ook nog wat geld! Of vraag eens rond in de buurt of je daar nog wat klusjes kan doen.

Als je actief op zoek gaat naar anderen, dan zullen er vast ook wel een paar leuke jongens tussen zitten. Maar ik denk dat je je in de eerste instantie lekker moet richten op jezelf en het doen van dingen die jij leuk vindt. Dan kom je prince charming vanzelf tegen ;)

12 aug 2018, 18:08, Amyxx
2

Heey Bubbelgum,
Vervelend om alleen in de vakantie te zijn. Je zou om je niet te vervelen iets nieuws kunnen proberen.
Ik heb als hobby skeeleren en muziekmaken. Ik weet niet of jij een beetje muzikaal bent, maar skeeleren of zo'n soort sport als skeeleren leren is niet heel moeilijk en ik heb er altijd plezier van om buiten te skeeleren. Het is leuker dan fietsen en je komt verder dan lopend. En andera kun je naar andere hobby's kunnen zoeken, zoals een instrument of iets creatiefs. Hobby's zoeken is moeilijk maar je kunt zoals hierboven genoemd ook een baantje zoeken, maar daar zit je weer echt aan vast. Je kunt gaan sporten, een sport waar je zelf wat en wanneer kan bepalen. Je kunt ook een keer films op netflix opzoeken of van mensen lenen en dan gewoon 1 dag lang filmmarathon doen.
Je kan ook iets met koken doen en als je nergens zin in hebt dan ga je bvb lang in bad zitten (als je een bad hebt, wij hebben geen baf maar als ik die had dan deed ik dat wel).
Samenvatting:
Zoek een leuke sport of instructiefilmpjes op yt, ontdek een geheel nieuwe hobby/bezigheid (kan iets heel gek zijn, maakt niet uit), maak muziek of doe iets creatiefs of zoek een baantje,

Ik hoop dat je hier iets aan hebt

Xx

12 aug 2018, 22:08, Girl
3

Ga bij scouting! Super leuk en je maakt echt vrienden voor het leven. Als je niet zo van de echte scouting dingen houd zoals knopen leggen enzo ga dan bij een scouting die dat niet zo veel doet en zich vooral richt op gezelligheid :D

15 aug 2018, 23:08, Lau

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.