Alleen anorexia word gezien.

Je bent nu toch wel weer beter? Je ziet er hartstikke goed uit!” “Maar wat heb je dan? Want ik zie niks aan je” “Je bent super goed bezig, ik zie het aan je” Dit zijn standaard dingen die ik vaak te horen heb gekregen, maar waarom? Anderen kunnen toch niet in mijn hoofd kijken? Dus dit blog schrijf ik voor degene die deze, vaak goed bedoelde, maar niet zo goed ontvangen opmerkingen maken. Deze blog schrijf ik ook voor degene met een onzichtbare ziekte. Ik was een jaar of 16 toen het minder goed ging met mij, maar als ik achteraf terugkijk gingen er op jongere leeftijd ook al minder goede gedachten door mijn jonge hoofd heen. Nu ben ik inmiddels 19 jaar en zit ik in behandeling. Ik heb Anorexia Nervosa, een slopende ziekte die nog altijd vaak niet gezien wordt. Waarom?Je bent nu toch wel weer beter? Je ziet er hartstikke goed uit!” “Maar wat heb je dan? Want ik zie niks aan je” “Je bent super goed bezig, ik zie het aan je” Dit zijn standaard dingen die ik vaak te horen heb gekregen, maar waarom? Anderen kunnen toch niet in mijn hoofd kijken? Dus dit blog schrijf ik voor degene die deze, vaak goed bedoelde, maar niet zo goed ontvangen opmerkingen maken. Deze blog schrijf ik ook voor degene met een onzichtbare ziekte.
Ik was een jaar of 16 toen het minder goed ging met mij, maar als ik achteraf terugkijk gingen er op jongere leeftijd ook al minder goede gedachten door mijn jonge hoofd heen. Nu ben ik inmiddels 19 jaar en zit ik in behandeling. Ik heb NAO, een slopende ziekte die nog altijd vaak niet gezien wordt. Waarom?

5 okt 2017, monalisa


Reacties

plaats reactie
1

KLOPT ECHT ZO ERG

10 okt 2017, 16:10, .

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.