aliexpress vraagjeesss

Hey lieve forum genootjes,
help me alsjeblieft met deze vragen, zodat ik weet wat ik wel en niet moet kopen.

1. Zijn dingen meestal 2e hands?
2. Is het niet schadelijk voor het klimaat of dieronvriendelijk?
3. Zijn alle resultaten die er staan (aantal)
4. Werken de dingen die je koopt
Beauty produchten, medicijnen, beschermingsmiddelen?
5. Zijn veel produchten hetzelfde?
6. Gaan de producten snel kapot (kleding, sieraden)
7. Wat vind jij van deze winkel?

Laat het hier alsjeblieft achter, en bedankt.
Liefs Eva!

9 jun 2019, Eva


Reacties

plaats reactie
1

Kan iemand alsjeblieft even reageren? ❤️

23 jun 2019, 09:06, Eva🌺
2

De één is razendenthousiast over de koopjes, de ander is ontevreden over de kwaliteit dus het verschilt wat mensen van Aliexpress denken en vinden en als je twijfelt over de klimaatafdruk van Aliexpress dan kan je beter spullen kopen bij: Ecogoodies,BrandMission,shoplikeyougiveadamn, eerlijkwinkelen, vega-life, ditiswaar en doorjolanda zijn duurzame webshops. succes en zeg maar als je meer advies wilt.

23 jun 2019, 13:06, juliatje.
3

1 is nieuw.
2 slecht voor milieu ivm vervoeren. Ook kun je dierlijke dingen kopen die hier verboden zijn ivm dieren mishandeling.
3 snap je vraag niet
4 china heeft lage standaard veiligheid. Dus dingen die je op moet smeren of slikken is voor mij no go!! Ze deden gif in baby voeding daar ooit.
5ja zijn meerdere winkels die via 1 site verkopen.
6kan ligt eraan hoe goedkoop en recenties lezen!!
7 AliExpress is geen winkel maar een verkoop site voor veel andere winkels en bedrijven. Soort marktplaats.
Maar ik koop er veel.

23 jun 2019, 17:06, bikinigek
4

Hoi hoi. Ik zelf bestel wel eens stickers etc. Maar ik zal nooit beauytie producten, medicijnen en dat soort dingen kopen. Er kan altijd iets schadelijks in zitten. Het is niet heel goed voor het milieu, meestal moet het namelijk helemaal vanuit China komen. De producten zijn eigelijk van Action kwaliteit, maar sommige zijn natuurlijk beter dan andere. Ik zal vooral goed naar de comments kijken. Ik zelf koop er bijna niks en als ik dan meerdere dingen wil kopen bij 1 verkoper. Meestal komt het dan in 1 pakketje aan. Ik vind de winkel leuk. Maar let wel op.
Hoop dat je er wat aan hebt

2 jan 2020, 00:01, ... Anoniem...

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.