ALIEXPRES

Wie heeft er ervaring met kleding kopen via de website van ALIEXPRES?

14 jan 2019, A.


Reacties

plaats reactie
1

Ik zou het niet doen het past nooit is niet mooi en gwn weg geld verspilling

14 jan 2019, 23:01, Anoniem
2

Dat ligt eraan hoe goedkoop het is en wat het is, als het bijv een shirtje van 3,00 is is het vaak wel gwn het shirtje als hoe je hem op de foto ziet alleen dan met heel dun materiaal

20 jan 2019, 10:01, Anoniem
3

Oja ik had daar ooit was besteld maar het was nooit aangekomen haha er zijn best veel oplichters daarop

20 jan 2019, 21:01, Vis
4

Bestel daar schoenen, onderbroeken en lingerie

29 jan 2019, 08:01, bikinigek
5

De spullen van aliexpress zijn waarschijnlijk door kinderen gemaakt die er vrij weinig voor krijgen.

6 mrt 2019, 12:03, appelfiets
6

@appelfiets als je kleren bij action of primarkt koopt ook...

13 mrt 2019, 19:03, bikinigek
7

Ik heb daar wel eens wat kleren besteld en het verschilde heel erg. Het ene kledingstuk was echt heel slecht en de andere was eigenlijk juist heel fijn. Qwa prijs kun je het ook niet echt goed inschatten.. sommige items waren wat duurder, maar ook die waren heel slecht. Ik had een paar die juist heel goedkoop en superfijn waren! Het is toch altijd een gok bij Aliexpress

4 sep 2020, 08:09, Saartje
8

Kleding kopen via ali zou ik niet doen. Sokken of sieraden koop ik daar wel eens maar het duurt ook soms echt een paar maanden voordat het komt

7 sep 2020, 12:09, Lau
9

NIET DOEN!! slechte kwaliteit en daarnaast ook heel slecht voor het milieu. de bestelling komen helemaal uit china hierheen en wie weet of er nog slechte arbeidsomstandigheden zijn ook.

7 sep 2020, 21:09, Anoniem:p
10

De kwaliteit verschilt heel erg per supplier, de prijs heeft er niet veel mee te maken. De maten vallen wel vaak klein, maar zoals andere ook al zeiden het is beter om niet daar te bestellen. Is wel slechter voor het milieu enzo.

8 sep 2020, 16:09, Saartje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.