Alergies voor make-up

Hoi kan iemand helpt ik ben 14 jaar en ben alergies voor make-up wat kan ik doen

30 aug 2016, Huuuuuulp meeeee


Reacties

plaats reactie
1

Dan geen makeup

30 aug 2016, 22:08, simpel maar slim
2

Ben ik ook, of nou ja wat er in make-up zit: parfum en parfum zit in parfum. Maar als je t langzaam opbouwt komt het wel goed!:)

31 aug 2016, 08:08, Helper
3

Ik kan ook niet goed tegen goedkope make-up. Duurdere make-up bevat vaak betere ingrediënten en geeft dus minder allergische reacties. Probeer ook eens make-up zonder parfum/allergenen/parabenen. Dit is wat duurder, maar het kan erg helpen!

1 sep 2016, 17:09, X
4

Die heb ik al geprobeerd en dat werkt niet mijn vriendin had een mascara zonder parfum en na een uur had ik overal bultjes en was mijn helen gezicht rood weet iemand nog iest

3 sep 2016, 23:09, Huuuuuulp meeeee
5

wie heeft je verplicht om makeup te dragen?

6 sep 2016, 18:09, Nola
6

Als ik naar een feetje ga vind ikmditnleuk maar ben ook alergies voor smienk dit jaar gen we daar ook mee werken op school wat moet ik doen

14 sep 2016, 21:09, Huuuuulp meeeeeee
7

Heyhey,

Wat lastig zeg, zo'n allergie. Make-up kan zo leuk zijn. Het ligt ook een beetje aan je budget, maar er zijn producten (zou je even moeten googelen, weet ik niet zo uit mijn hoofd) die betere ingrediënten hebben, wat misschien je allergie niet uitlokt.

Liefs

15 sep 2016, 19:09, xbiggers
8

heey voor mascara kan je vaseline gebruiken dat doe ik ook altijd xxx

9 okt 2016, 23:10, ...

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.