Alcohol&zoenen?

Hi :)

Ik ben van mezelf altijd al een rustig meisje geweest die onzeker is over haar uiterlijk en jongens. Heb pas sinds kort het uitgaansleventje ontdekt (ben 18 jaar). Alleen gaat het steeds mis met de alcohol.. Ben bijna altijd aangeschoten en heb al met 4 jongens van school gezoend gewoon zonder gevoelens in één maand tijd. Mijn eerste zoen was in een dronken bui. Ik heb hier zoveel spijt van.. Dus mensen, het is geen cliché; je eerste zoen moet speciaal zijn! Maak dus niet de fout die ik heb gemaakt.
Want ik voel me daarna zo schuldig. Maar als ik op stap ben, dan heb ik het gevoel dat ik besta. Jongens vinden me mooi en stappen op me af.. Op school doe ik dan alsof er niks aan de hand is ofzo. Lekker gênant..
Ik heb toch het gevoel dat ik alcohol nodig heb bij een feestje. Dan pas ben ik niet onzichtbaar. Wat natuurlijk een kut gedachte is.
Ik weet niet precies wat ik hier mee wil bereiken maar iemand die dit herkend?

11 jan 2016, LittleGirl


Reacties

plaats reactie
1

Ja hier, komt me bekend voor.
Ik heb ook al met paar mensen gezoend op stap, maar dan niet die bij me op school zitten.
Wat maakt het nou uit, je bent nu nog jong!

4 mei 2016, 13:05, En
2

Probeer eens echt stil te staan bij het moment dat je alcohol drinkt.

4 mei 2016, 20:05, me
3

Hi Hooi!
Ik heb een tijdje gehad dat ik een echte slet was, want dat is nu een maal wat het is. Lekker veel uit gaan, veel zoenen en alles gewoon laten gebeuren.
Om te beginnen, maak je geen zorgen! Ik heb nu een vriend en hij zit er totaal niet mee dat ik me zo gedragen heb. (Ik heb in de periode van slet zijn zelfs seks gehad in het zelfde gebouw waar hij was met een vriend van hem tijdens een feestje) Dus wanneer iemand van je houd komt het wel goed.
Tijdens deze periode van mijn leven was ik ook erg onzeker en vond ik mezelf echt echt heel dom dat ik me zo gedroeg.
Probeer wanneer je uit gaat bijvoorbeeld maar met 10 euro weg te gaan, zo minder je je alcohol gebruik. Trek nette kleding aan om jongens zo veel mogelijk op afstand te houden en vraag je vriendinnen op je te Letten.
Over je onzekerheid heb ik 1 ding te zeggen ; die jongens tijdens het uit gaan vinden je om een reden toch leuk! Je bent dus gewoon leuk! Zo lang jij je onzichtbaar voelt ben je onzichtbaar. Bedenk jezelf dat je leuk bent en ga met deze stemming de wereld tegemoet.
You can do it girl!!

9 jan 2017, 20:01, .

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.