Al ongesteld maar nog helemaal geen borsten

Heyy
Ik ben 14 en ben al ongesteld alleen heb ik totaal nog geen borsten echt niets. Voel me er heel onzeker over zeker in de zomer. Heeft iemand tips wat ik kan doen??

2 mrt 2023, -Girl-


Reacties

plaats reactie
1

Heeyy!
Ik heb het zelfde probleem, heb ook nog geen borsten en ben 14. Ik was vorig jaar nog zeker van mezelf en droeg gewoon crop tops enzo, maar dat ga ik dit jaar echt niet durven denk ik. Ik ga denk ik gewoon losse blousjes dragen, oversized t-shirts, jurkjes, enz. Ik weet het, het is misschien minder leuk dan crop tops enzo, maar ik denk dat ik dit ga doen. Ik weet niet of je hier iets aan had, maar ik laat je in ieder geval weten dat je niet de enige bent! Ik had eigenlijk het gevoel alsof ík de enige was hahha. Ik ben ook nog eens heel klein. maar ja, onthoud: uiteindelijk komt het er wel. Ik blijf me het zeggen, want ik ben vaak echt gefrustreerd omdat ik klaar ben met erop wachten. in ieder geval, succ6 en weet dat je niet de enige bent! ik ken je niet, maar ik heb het gevoel alsof je een hele lieve meid bent. xx

5 mrt 2023, 17:03, peer
2

Heee!
Ik ben 13, al ongesteld en heb ook nog geen borsten. Ik heb ook niet een begin ofzo. Ik ben er ook heel erg onzeker over best wel heel erg. Mijn vriendinnen hebben ook allemaal al borsten behalve ik :(
Ik wou even zeggen dat jullie dus niet de enigste zijn.
Eerlijk gezegd vond ik het stiekem best fijn om te lezen dat jullie ook nog niks hebben ookal gun ik het jullie echt niet maar het is fijn om te horen dat ik niet de enigste ben. Soms voelt dat wel zo.
Xxx

11 mrt 2023, 22:03, Appel

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer